Quote from Guest on 9 February 2010, 19:32Vet att det inte har med cykling att göra men är det någon som har en bra länk till mer info?
Vad är det som gör att man mår så j...la uselt?
Vet att det inte har med cykling att göra men är det någon som har en bra länk till mer info?
Vad är det som gör att man mår så j...la uselt?
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 19:42Att blodsockret faller och då mår du inte så bra.
Att blodsockret faller och då mår du inte så bra.
Quote from ellen olsson on 9 February 2010, 19:44Testa! Du vill förmodligen bara göra det en gång... 😀
Testa! Du vill förmodligen bara göra det en gång... 😀
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 20:31Tömda glykogendepåer: Främst finns glykogen inlagrat i muskler och i levern. Helt slut tar de egentligen inte, men bra nära är rätt jobbigt. Glykogenet kommer främst från omvandlade sockerarter, d v s kolhydrater.
Sker glykogenslut under ett lopp går ma
Tömda glykogendepåer: Främst finns glykogen inlagrat i muskler och i levern. Helt slut tar de egentligen inte, men bra nära är rätt jobbigt. Glykogenet kommer främst från omvandlade sockerarter, d v s kolhydrater.
Sker glykogenslut under ett lopp går ma
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 20:48googla på sidor om fasta där bör det väl finnas info
googla på sidor om fasta där bör det väl finnas info
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 23:02Man kan få abnormt tunnelseende.
Fast det kan vara i samband med att man efter hand känner att man mår riktigt bra.
Man kan få abnormt tunnelseende.
Fast det kan vara i samband med att man efter hand känner att man mår riktigt bra.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 07:57Råkade ut för detta igår rätt ordentligt. Tränade spinning och core på morgonen som jag brukar göra. Åt frukost direkt efteråt, keso, müsli och yohurt. Halvägs in i frukosten tappar jag synen på halva ena ögat och får huvuvärk. Det gick över efter en stun
Råkade ut för detta igår rätt ordentligt. Tränade spinning och core på morgonen som jag brukar göra. Åt frukost direkt efteråt, keso, müsli och yohurt. Halvägs in i frukosten tappar jag synen på halva ena ögat och får huvuvärk. Det gick över efter en stun
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 10:11Celos, det där tycker jag att du ska söka läkare för. Det kan säkert vara migrän, men det finns en hel del andra saker man bör fundera på också, beroende på vem du är och vad du har i bagaget sedan tidigare. Hur mår du idag? Har det hela gått över? Har du
Celos, det där tycker jag att du ska söka läkare för. Det kan säkert vara migrän, men det finns en hel del andra saker man bör fundera på också, beroende på vem du är och vad du har i bagaget sedan tidigare. Hur mår du idag? Har det hela gått över? Har du
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 11:44Håller med Ulla - låter mer som migrän el. likn. än som tomgång.
(Jag har testat båda, otrevliga grejer)
Håller med Ulla - låter mer som migrän el. likn. än som tomgång.
(Jag har testat båda, otrevliga grejer)
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 17:47Halva ena ögat? du menar väl det ena ögat. Kontakta läkare under alla omständigheter. Träna inte förrän du har blivit undersökt. Hälsningar/Tommy
Halva ena ögat? du menar väl det ena ögat. Kontakta läkare under alla omständigheter. Träna inte förrän du har blivit undersökt. Hälsningar/Tommy