Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vet att det inte har med cykling att göra men är det någon som har en bra länk till mer info?

Vad är det som gör att man mår så j...la uselt?

Att blodsockret faller och då mår du inte så bra.

Testa! Du vill förmodligen bara göra det en gång... 😀

Tömda glykogendepåer: Främst finns glykogen inlagrat i muskler och i levern. Helt slut tar de egentligen inte, men bra nära är rätt jobbigt. Glykogenet kommer främst från omvandlade sockerarter, d v s kolhydrater.

Sker glykogenslut under ett lopp går ma

googla på sidor om fasta där bör det väl finnas info

Man kan få abnormt tunnelseende.

Fast det kan vara i samband med att man efter hand känner att man mår riktigt bra.

Råkade ut för detta igår rätt ordentligt. Tränade spinning och core på morgonen som jag brukar göra. Åt frukost direkt efteråt, keso, müsli och yohurt. Halvägs in i frukosten tappar jag synen på halva ena ögat och får huvuvärk. Det gick över efter en stun

Celos, det där tycker jag att du ska söka läkare för. Det kan säkert vara migrän, men det finns en hel del andra saker man bör fundera på också, beroende på vem du är och vad du har i bagaget sedan tidigare. Hur mår du idag? Har det hela gått över? Har du

Håller med Ulla - låter mer som migrän el. likn. än som tomgång.

(Jag har testat båda, otrevliga grejer)

Halva ena ögat? du menar väl det ena ögat. Kontakta läkare under alla omständigheter. Träna inte förrän du har blivit undersökt. Hälsningar/Tommy