Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 17:15Jo, jag ska akta mina löss för snuva 🙂
Jo, jag ska akta mina löss för snuva 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 20:17Det var nog inte speciellt allvarligt för min del, men idag hade jag noll kraft när jag skulle köra 4x4 intervaller, redan efter första kände jag att det fanns ingen ork alls i kroppen, pulsen blev högre än vad jag brukar ha i första intervallen, benen kl
Det var nog inte speciellt allvarligt för min del, men idag hade jag noll kraft när jag skulle köra 4x4 intervaller, redan efter första kände jag att det fanns ingen ork alls i kroppen, pulsen blev högre än vad jag brukar ha i första intervallen, benen kl
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 00:04Nej vill man testa så ska man göra som Henrik, inget jag skulle ge mig på dock.
För mig finns det inte på kartan att köra tvärslut på kroppen under träning, det är förbehållet tävling.
Nej vill man testa så ska man göra som Henrik, inget jag skulle ge mig på dock.
För mig finns det inte på kartan att köra tvärslut på kroppen under träning, det är förbehållet tävling.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 08:35Manne;
Hur vet du då var gränsen går, när du aldrig varit där ?
Manne;
Hur vet du då var gränsen går, när du aldrig varit där ?
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:45Jag sa inte att jag aldrig varit där.
Vad jag däremot påstår är att jag inte vill dit igen. I ett fall var det en mycket otrevlig upplevelse.
Med bättre planering och kunskap om sina laktattrösklar slipper man åka dit alls.
Jag sa inte att jag aldrig varit där.
Vad jag däremot påstår är att jag inte vill dit igen. I ett fall var det en mycket otrevlig upplevelse.
Med bättre planering och kunskap om sina laktattrösklar slipper man åka dit alls.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:46Jag sa inte att jag aldrig varit där.
Jag sa inte att jag aldrig varit där.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 14:08Manne ;
Träning handlar mycket om att flytta gräner, både mentalt och fysisk...Hur skall du kunna flytta några gränserna om du inte är där ?
Att spara sig till tävlingar, ger inga framgångar 😉
Manne ;
Träning handlar mycket om att flytta gräner, både mentalt och fysisk...
Hur skall du kunna flytta några gränserna om du inte är där ?
Att spara sig till tävlingar, ger inga framgångar 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 14:49att köra slut på förrådet av kolhydrater är väl i sig inte nån bra träning som flyttar gränser
att köra slut på förrådet av kolhydrater är väl i sig inte nån bra träning som flyttar gränser
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 22:02Problemet med att pressa sig till gränsen på träning är att det tar lång tid för kroppen att återhämta sig efter det...
Problemet med att pressa sig till gränsen på träning är att det tar lång tid för kroppen att återhämta sig efter det...
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 02:24Desto viktigare då att träna på ett sådant sätt att man vänjer kroppen vid stark fysisk och mental påfrestning och under resans gång lär sig var man har laktattrösklarna & hur man tar sig förbi den mentala väggen.
Får kroppen vänjas in och man sköter int
Desto viktigare då att träna på ett sådant sätt att man vänjer kroppen vid stark fysisk och mental påfrestning och under resans gång lär sig var man har laktattrösklarna & hur man tar sig förbi den mentala väggen.
Får kroppen vänjas in och man sköter int