Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 19:09Nån gång om året har jag fått liknande huvudvärk med illamående och ljuskänslighet som sen har gått över efter lite sömn. Hade lite huvudvärk i morse och mat låg väl inte högst på listan men nu mår jag mycket bättre 🙂
Har läkartid nästa fredag för kont
Nån gång om året har jag fått liknande huvudvärk med illamående och ljuskänslighet som sen har gått över efter lite sömn. Hade lite huvudvärk i morse och mat låg väl inte högst på listan men nu mår jag mycket bättre 🙂
Har läkartid nästa fredag för kont
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 19:11Tommy, tappade synen på ena ögat, från mitten av pupillen och utåt sidan. Synen kom tillbaka efter några minuter som tur var.
Tommy, tappade synen på ena ögat, från mitten av pupillen och utåt sidan. Synen kom tillbaka efter några minuter som tur var.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 20:05Hej där, symtomen du berättar om, är det min flickvän får inför ett migränanfall. Hon har fått mycket mindre problem sedan hon genom gick en behandling med akupunktur.
Hej där, symtomen du berättar om, är det min flickvän får inför ett migränanfall. Hon har fått mycket mindre problem sedan hon genom gick en behandling med akupunktur.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 20:42Mådde sämre idag så jag åkte faktiskt till akuten. EKG, datomografin och blodproverna visade ingenting som tur var. Läkaren trodde att jag haft ett migränanfall (har aldrig haft något sådant förut) och att efterdyningarna kan sitta i ett par dagar.
Känns
Mådde sämre idag så jag åkte faktiskt till akuten. EKG, datomografin och blodproverna visade ingenting som tur var. Läkaren trodde att jag haft ett migränanfall (har aldrig haft något sådant förut) och att efterdyningarna kan sitta i ett par dagar.
Känns
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 23:08Skönt det! Tränar Du med pulsmätare?
Skönt det! Tränar Du med pulsmätare?
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 23:33Et forsøk på å være morsom :
Vi feiler alle noget, vi er bare ikke ordentlig undersøkt. 😉
Et forsøk på å være morsom :
Vi feiler alle noget, vi er bare ikke ordentlig undersøkt. 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 07:32Tror att jag råkade ut för det på FC2009
var dum att gå till duschen istället för att äta precis efter attt jag hade kommit i mål efter 110km på 19h till fots (#) - får skylla på att det var min andra ultra....Korta svaret på din fråga - man mår skit.
Tror att jag råkade ut för det på FC2009
var dum att gå till duschen istället för att äta precis efter attt jag hade kommit i mål efter 110km på 19h till fots (#) - får skylla på att det var min andra ultra....
Korta svaret på din fråga - man mår skit.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:06Härligt! Det ger perspektiv på träning och gränserna.
Härligt! Det ger perspektiv på träning och gränserna.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:48Tränar inte med pulsmätare förutom när jag sitter på trainern. Har funderat på att köpa en. Får väl göra slag i saken nu närjag sumpade klockan på sjukhuset.
Tränar inte med pulsmätare förutom när jag sitter på trainern. Har funderat på att köpa en. Får väl göra slag i saken nu närjag sumpade klockan på sjukhuset.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 21:12Bra att du kollade upp det! Hoppas du slipper liknande grejer igen =)
Bra att du kollade upp det! Hoppas du slipper liknande grejer igen =)