Quote from ellen olsson on 18 January 2009, 18:44Vanliga flaskor och ryggfickor.
Vanliga flaskor och ryggfickor.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:46På fyra timmar distans blir det oftast max några bitar torkad ananas och ½l vatten.
På fyra timmar distans blir det oftast max några bitar torkad ananas och ½l vatten.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:58Kanske en detalj som redan är beaktad - men hur planerar Du, Mattias, turerna utifrån vinden? Jag som bekväm cyklist försöker iaf på träning gå ut i motvind (eller iaf kryssa mot vinden) och köra hem i medvind? Jag noterar i frisk/hård vind en ungefärlig
Kanske en detalj som redan är beaktad - men hur planerar Du, Mattias, turerna utifrån vinden? Jag som bekväm cyklist försöker iaf på träning gå ut i motvind (eller iaf kryssa mot vinden) och köra hem i medvind? Jag noterar i frisk/hård vind en ungefärlig
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:10Du bor inte i Skåne?
Du bor inte i Skåne?
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:21Nä, men jag har prövat de öppna vidderna runt Lund i somras och erhöll stor ödmjukhet för vinden och de stretande cyklisterna i detta landskap 😉
D
Nä, men jag har prövat de öppna vidderna runt Lund i somras och erhöll stor ödmjukhet för vinden och de stretande cyklisterna i detta landskap 😉
D
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:28Du är välkommen hit på ett pass i nollgradigt och 10-12 sekundmeter. Det gallrar i leden..
Du är välkommen hit på ett pass i nollgradigt och 10-12 sekundmeter. Det gallrar i leden..
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:30Tack för inbjudan - suger på detta 😉
Tack för inbjudan - suger på detta 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 23:02Några bitar ananas? Jag tog det som ett skämt till jag läste ett inlägg i en annan tråd där du skrev att du använde torkad frukt helst.
På fyra timmar? 0.5 liter vatten? Det räcker inte ens för 4 timmar tangentsbordsknackande för mig. (H)
Några bitar ananas? Jag tog det som ett skämt till jag läste ett inlägg i en annan tråd där du skrev att du använde torkad frukt helst.
På fyra timmar? 0.5 liter vatten? Det räcker inte ens för 4 timmar tangentsbordsknackande för mig. (H)
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 23:03Träningssak.
Träningssak.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 23:15du slår ju väldigt hårt på tangentbordet också...
du slår ju väldigt hårt på tangentbordet också...