Quote from Ida Wilhelmson on 28 June 2007, 11:15Tack för alla era svar! Igår fick jag dock nog och ringde vårdcentralen – ska dit idag klockan 14. Min mage är inte bra alls, det är inte bara i samband med löpning har jag upptäckt och det har ju "bara kommit", men nu hållit i sig i tre veckor. Dags att
Tack för alla era svar! Igår fick jag dock nog och ringde vårdcentralen – ska dit idag klockan 14. Min mage är inte bra alls, det är inte bara i samband med löpning har jag upptäckt och det har ju "bara kommit", men nu hållit i sig i tre veckor. Dags att
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 11:34Lycka till Anna, hoppas det är något som kan fixas lätt!
Lycka till Anna, hoppas det är något som kan fixas lätt!
Quote from Bjarne Lewin on 29 June 2007, 12:40Hoppas att det ska vara ngt lättågärdat typ ovanligt segt magvirus.
Hoppas att det ska vara ngt lättågärdat typ ovanligt segt magvirus.
Quote from Ida Wilhelmson on 24 August 2007, 09:23Hej!
Vill bara meddela er alla som tagit er tid att svara i min tråd att mitt magbekymmer nu i stort sett är diagnostiserat. Efter ett otal prover ringde läkaren igår och meddelade att det med allra största sannolikhet rör sig om glutenintolerans... Diagn
Hej!
Vill bara meddela er alla som tagit er tid att svara i min tråd att mitt magbekymmer nu i stort sett är diagnostiserat. Efter ett otal prover ringde läkaren igår och meddelade att det med allra största sannolikhet rör sig om glutenintolerans... Diagn
Quote from Jan Lundquist on 24 August 2007, 10:02Men vad skönt att få en diagnos, så du kan få rätsida på problemet 🙂
Men vad skönt att få en diagnos, så du kan få rätsida på problemet 🙂
Quote from Viktor Wrede on 24 August 2007, 10:46Min dotter är glutenintolerant och jag förstår at det kan bli lite av en chock för dej. Hon är ju närmast född med det och känner inte till något annat men att som vuxen ändar sina matvanor när man varit van att kunna äta all kan nog vara svårt. Jag tror
Min dotter är glutenintolerant och jag förstår at det kan bli lite av en chock för dej. Hon är ju närmast född med det och känner inte till något annat men att som vuxen ändar sina matvanor när man varit van att kunna äta all kan nog vara svårt. Jag tror
Quote from Ida Wilhelmson on 24 August 2007, 11:42Tack för dina ord! Jo, det klart det blir jobbigt att anpassa sig, men vad gör man? Och ja, jag hoppas också att jag ska känna mig betydligt bättre sen med min "nya" kost! Dessbättre går jag redan regelbundet hos en dietist, så jag kommer ju att få mycket
Tack för dina ord! Jo, det klart det blir jobbigt att anpassa sig, men vad gör man? Och ja, jag hoppas också att jag ska känna mig betydligt bättre sen med min "nya" kost! Dessbättre går jag redan regelbundet hos en dietist, så jag kommer ju att få mycket
Quote from Emma Sjöberg on 29 August 2007, 10:48JAg har två barn som har Gluten, ena fick diagnosten vid ett års ålder och den andra i fjol, vid 11 års ålder!! Troligtvis så sent konstaterat iom att han gått på halvtomhalvt skonkost. När vi bakar gör vi EN kaka, glutenfri, detsamma med såser osv.
Idag
JAg har två barn som har Gluten, ena fick diagnosten vid ett års ålder och den andra i fjol, vid 11 års ålder!! Troligtvis så sent konstaterat iom att han gått på halvtomhalvt skonkost. När vi bakar gör vi EN kaka, glutenfri, detsamma med såser osv.
Idag