Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 18:36Jag ska ha 24 timmars ekgbandspelare på mig på tisdag
Jag ska ha 24 timmars ekgbandspelare på mig på tisdag
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 12:21Jag har 53 i vilopuls. Tycker det är helt ok med tanke på att jag tränat i ca 4 mån, gammal rökare och haft allmän dålig livsföring.
Jag har 53 i vilopuls. Tycker det är helt ok med tanke på att jag tränat i ca 4 mån, gammal rökare och haft allmän dålig livsföring.
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:08ska bli spännande och se 24 timmarsekgbandspelare se vad pulsen ligger i då
ska bli spännande och se 24 timmarsekgbandspelare se vad pulsen ligger i då
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:25Madelene, för du nån form av dagbok den dagen också?
För om du tex. har 120 i puls under en timma mitt på dagen kan det ju bero på att du dammsuger just då, inte nåt sjukdomstillstånd. Vill inte läkarna veta sånt?
Madelene, för du nån form av dagbok den dagen också?
För om du tex. har 120 i puls under en timma mitt på dagen kan det ju bero på att du dammsuger just då, inte nåt sjukdomstillstånd. Vill inte läkarna veta sånt?
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:28Peter, jo jag ska föra dagbok om hur jag känner mig och har jag hjärtklappningar så du har helt rätt
Peter, jo jag ska föra dagbok om hur jag känner mig och har jag hjärtklappningar så du har helt rätt
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 20:29mellan 36-40
mellan 36-40
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 20:1954 men jag har nyligen börjat springa 3-4 ggr per vecka så det ska bli kul att se den gå neråt...
54 men jag har nyligen börjat springa 3-4 ggr per vecka så det ska bli kul att se den gå neråt...
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 13:04kan man få mindre vilopuls sen när man ha fått bättre kondition ?
kan man få mindre vilopuls sen när man ha fått bättre kondition ?
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 15:29Ja absolut, vilopulsen sjunker rejält med förbättrad kondition
Ja absolut, vilopulsen sjunker rejält med förbättrad kondition
Quote from Lars Ekegård on 11 October 2008, 15:55Soffpuls efter frukost och kaffe innan träningen idag 66 bpm, hjälp, snacka om trög kropp.
Fram till i slutet av juni så låg morgonpulsen på runt 42 och soffpulsen på drygt 50.
Blev en ganska rejäl vilopusökning när man vart sjuk och hållt upp helt me
Soffpuls efter frukost och kaffe innan träningen idag 66 bpm, hjälp, snacka om trög kropp.
Fram till i slutet av juni så låg morgonpulsen på runt 42 och soffpulsen på drygt 50.
Blev en ganska rejäl vilopusökning när man vart sjuk och hållt upp helt me