Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 11:56Minns ett program där HoaHoa, Frank Andersson och Sveriges då främsta kroppsbyggare diskuterade träning och "vem som var starkast" ... 🙂
Och som de sa att HoaHoa var ju starkast, men Frank A skulle orka längst och Mister-någonting låg däremellan.
Supers
Minns ett program där HoaHoa, Frank Andersson och Sveriges då främsta kroppsbyggare diskuterade träning och "vem som var starkast" ... 🙂
Och som de sa att HoaHoa var ju starkast, men Frank A skulle orka längst och Mister-någonting låg däremellan.
Supers
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 11:58Jo, Kjell Isaksson vann ett år.
Jo, Kjell Isaksson vann ett år.
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 12:19Vann inte Stenmark något liknande program långt efter att han lagt av?
Kan också vara som jag hittat på själv... mitt minne är inte riktigt att lita på ibland 😉
Vann inte Stenmark något liknande program långt efter att han lagt av?
Kan också vara som jag hittat på själv... mitt minne är inte riktigt att lita på ibland 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 12:54Det stämmer jag har också för mig att Stenmark vann totalen senast man hade den tävlingen i svensk TV, om jag inte missminner mig så var Håkan "Carla" Carlqvist med långt framme också (final ?)
Det stämmer jag har också för mig att Stenmark vann totalen senast man hade den tävlingen i svensk TV, om jag inte missminner mig så var Håkan "Carla" Carlqvist med långt framme också (final ?)
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 13:35Superstars är det bästa tv-program som någonsin gjorts! Jag vill se ALLA programmen från 70-talet i repris! Och alla som gjorts därefter. NU!
Superstars är det bästa tv-program som någonsin gjorts! Jag vill se ALLA programmen från 70-talet i repris! Och alla som gjorts därefter. NU!
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 13:52Det jag verkligen minns är Ricki Bruch, när han kastade medicinboll ...
Det jag verkligen minns är Ricki Bruch, när han kastade medicinboll ...
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 13:53Jag minns Johan Granaths lår. Bl a i något moment som utgjordes av cykling uppför ett fjäll.
Jag minns Johan Granaths lår. Bl a i något moment som utgjordes av cykling uppför ett fjäll.
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 18:41Vilopuls cirka 43
Vikt kring 105 kg (-2kg på några veckor 😀 )
Längd:193 cm sist jag kollade
Midjemått:kring 98 cm (var 4cm mera för några veckor sedan 😀 )
Ålder:30 år fylldaTycker nog att jag är ganska vältränad om man menar vilopulsen men om jag ha
Vilopuls cirka 43
Vikt kring 105 kg (-2kg på några veckor 😀 )
Längd:193 cm sist jag kollade
Midjemått:kring 98 cm (var 4cm mera för några veckor sedan 😀 )
Ålder:30 år fyllda
Tycker nog att jag är ganska vältränad om man menar vilopulsen men om jag ha
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 21:48ricky brusch, han kunde även vifta med bröstmusklerna!
ricky brusch, han kunde även vifta med bröstmusklerna!
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 08:25Jack ,jo jag vet att jag har en ovanlig hög puls,men de ska kolla upp det snart 🙂 så det känns bra
Jack ,jo jag vet att jag har en ovanlig hög puls,men de ska kolla upp det snart 🙂 så det känns bra