Quote from Guest on 14 October 2010, 20:14Jag bor i Tumba och här har vi, enligt mig och många andra, ett jäkligt backigt "3km"-spår som utgår från Harbrostugan.
Det är det mest kuperade elljusspår jag någonsin sprungit men är ändå lite nyfiken på vad som finns här i Stockholmstrakten.
Spanade
Jag bor i Tumba och här har vi, enligt mig och många andra, ett jäkligt backigt "3km"-spår som utgår från Harbrostugan.
Det är det mest kuperade elljusspår jag någonsin sprungit men är ändå lite nyfiken på vad som finns här i Stockholmstrakten.
Spanade
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 20:24Saxar in en bild på höjdkurvan. De 400 första/sista metrarna tillhör inte själva spåret.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=691fc847aeda4c9bb40ee44e83527626.jpg
Saxar in en bild på höjdkurvan. De 400 första/sista metrarna tillhör inte själva spåret.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=691fc847aeda4c9bb40ee44e83527626.jpg
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 20:45Jag tror att det är att anse som ganska kuperat. Jag brukar springa i Lill-janskogen vid KTH ibland. Både den längre slingan och den kortare 2,7km slingan som jag brukar springa intervaller i anser jag som ganska kuperade:
BILD:http://www.funbeat.se/phot
Jag tror att det är att anse som ganska kuperat. Jag brukar springa i Lill-janskogen vid KTH ibland. Både den längre slingan och den kortare 2,7km slingan som jag brukar springa intervaller i anser jag som ganska kuperade:
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 20:49Ursvik har en del rejäla stigningar. Har nog inte varit där med min klocka men det finns säkert andra som kan bistå med fina grafer därifrån. 🙂
Ursvik har en del rejäla stigningar. Har nog inte varit där med min klocka men det finns säkert andra som kan bistå med fina grafer därifrån. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 21:23Jag brukar också springa runt Harbro och de flesta jag känner anser att den slingan är väldigt kuperad, liksom milspåret man kan haka på. Men jättebra träning inför t ex Lidingöloppet : )
Jag brukar också springa runt Harbro och de flesta jag känner anser att den slingan är väldigt kuperad, liksom milspåret man kan haka på. Men jättebra träning inför t ex Lidingöloppet : )
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 09:32SM spåret i Umeå, har tyvärr ingen banprofil men någon annan kanske kan bistå ?
SM spåret i Umeå, har tyvärr ingen banprofil men någon annan kanske kan bistå ?
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 13:10Fredrik, den långa backen i ditt diagram ser ut som Mördarbacken, men det ser ut som om du springer spåret åt fel håll, eller är det jag som inte kan läsa din kurva?
Jag tänker på den ca 200 m långa backen som börjar där spåret vänder 180 grader (strax ef
Fredrik, den långa backen i ditt diagram ser ut som Mördarbacken, men det ser ut som om du springer spåret åt fel håll, eller är det jag som inte kan läsa din kurva?
Jag tänker på den ca 200 m långa backen som börjar där spåret vänder 180 grader (strax ef
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 13:23Kul graf Fredrik! Bodde ett stenkast därifrån tidigare och började min löparkarriär i den slingan kan man säga. Om jag bara kollar på grafen kommer det upp bilder och minnen hela tiden... Då hade jag ingen Garmin så jag hade ingen koll på sträckan men tro
Kul graf Fredrik! Bodde ett stenkast därifrån tidigare och började min löparkarriär i den slingan kan man säga. Om jag bara kollar på grafen kommer det upp bilder och minnen hela tiden... Då hade jag ingen Garmin så jag hade ingen koll på sträckan men tro
Quote from paceUP! on 15 October 2010, 13:55kör också mina backintervaller i "mördarbacken" bakom maskin enheten, bra backe 🙂
spår #2 den över lilla bron över järnvägen är lika kuperad den också men kortare brantare backar, tredje spåret ute vid stora skuggan är mer "normalt"
kör man alla tre s
kör också mina backintervaller i "mördarbacken" bakom maskin enheten, bra backe 🙂
spår #2 den över lilla bron över järnvägen är lika kuperad den också men kortare brantare backar, tredje spåret ute vid stora skuggan är mer "normalt"
kör man alla tre s
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 13:58Mats, oj... 2,7km (B-spåret) med en höjdskillnad på 130 meter per varv låter helt otroligt mycket. Vore intressant att veta vad ex en Garmin 310 skulle visa för höjdskillnad i det spåret.
Har ingen aning om hur exakt min klocka är.
Mats, oj... 2,7km (B-spåret) med en höjdskillnad på 130 meter per varv låter helt otroligt mycket. Vore intressant att veta vad ex en Garmin 310 skulle visa för höjdskillnad i det spåret.
Har ingen aning om hur exakt min klocka är.