Quote from Guest on 22 January 2008, 15:37Har ett konto på kroppskoll och ett här, det känns lite onödigt. Många pratar ju även om mat hit och mat dit.
Tror en idé skulle vara att fixa något liknande till Funbeat!!Det är redan en grym sida men skulle nog bli superbäst med detta...
En detalj
Har ett konto på kroppskoll och ett här, det känns lite onödigt. Många pratar ju även om mat hit och mat dit.
Tror en idé skulle vara att fixa något liknande till Funbeat!!
Det är redan en grym sida men skulle nog bli superbäst med detta...
En detalj
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 15:47Jag går på Sportlife, Almedal 🙂
Jag går på Sportlife, Almedal 🙂
Quote from Magnus Gelang on 22 January 2008, 18:22Vad är kroppskoll?
För att besvara rubriken om vi behöver kostkoll här så är min spontana tanke nej. det är iallafall inget jag skulle använda mig av.
Vad är kroppskoll?
För att besvara rubriken om vi behöver kostkoll här så är min spontana tanke nej. det är iallafall inget jag skulle använda mig av.
Quote from Urban Nilsson on 22 January 2008, 18:51Kolla med Olle. Jag tror att han har något dyl på g.
Kolla med Olle. Jag tror att han har något dyl på g.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:04Det där med Gymkoll tycker jag låter som en strålande idé!! (t+)
Det där med Gymkoll tycker jag låter som en strålande idé!! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:16och min katalog!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och min katalog!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:23Jag undrar också vad kostkoll är. Min spontana reaktion att det låter som att logga näringsintag och liknande. Men det vore ju tråkigt om Funbeat blir ett ställe för främst bantningsintresserade, och de "rena" idrottarna inte känner sig hemma längre. Jag
Jag undrar också vad kostkoll är. Min spontana reaktion att det låter som att logga näringsintag och liknande. Men det vore ju tråkigt om Funbeat blir ett ställe för främst bantningsintresserade, och de "rena" idrottarna inte känner sig hemma längre. Jag
Quote from Jan Lundquist on 22 January 2008, 19:30Då tycker jag att Olle och Perre ska snacka ihop sig. Per driver ju den utmärkta siten www.kostforum.se 🙂
Då tycker jag att Olle och Perre ska snacka ihop sig. Per driver ju den utmärkta siten http://www.kostforum.se 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 20:09Det går utmärkt att skriva i presentationen var man tränar.
Jag kör på VV:s utegym.
Det går utmärkt att skriva i presentationen var man tränar.
Jag kör på VV:s utegym.
Quote from Camilla Höög on 22 January 2008, 20:20Gym? Jag tränar ju utomhus... Ok, ngt badhus och ett par klätteranläggningar blir det väl också då och då 🙂
Många tränar på flera ställen så man bör nog kunna lägga in flera platser i så fall.
Jag håller mest till i Delsjön (oftast på men då och då i :
Gym? Jag tränar ju utomhus... Ok, ngt badhus och ett par klätteranläggningar blir det väl också då och då 🙂
Många tränar på flera ställen så man bör nog kunna lägga in flera platser i så fall.
Jag håller mest till i Delsjön (oftast på men då och då i :