Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 03:08Jag tycker inte trådskaparens idé om att kunna logga sin kost här på Funbeat var dum alls.
I de flesta fall eftersträvar jag sajter där man kan samla så mycket som möjligt på en och samma sajt, istället för att behöva besöka ett gäng olika sidor varje da
Jag tycker inte trådskaparens idé om att kunna logga sin kost här på Funbeat var dum alls.
I de flesta fall eftersträvar jag sajter där man kan samla så mycket som möjligt på en och samma sajt, istället för att behöva besöka ett gäng olika sidor varje da
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 08:59Jag skulle vilja ha hemkörning av käket.
Jag skulle vilja ha hemkörning av käket.
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 16:53Har kikat runt lite på Kroppskoll nu under dagen, och jag tycker deras funktioner med kcal-mätning, mått, vikt, m.m verkar vara bra, i stort sett.
Däremot är ju sidan helt död. Ingen aktivitet alls nästan från medlemmarna.
Finns det någon annan, mer popu
Har kikat runt lite på Kroppskoll nu under dagen, och jag tycker deras funktioner med kcal-mätning, mått, vikt, m.m verkar vara bra, i stort sett.
Däremot är ju sidan helt död. Ingen aktivitet alls nästan från medlemmarna.
Finns det någon annan, mer popu
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 08:06Jag tycker att matlådan på overvikt.netdoktor.passagen.se är bra. Använde den aktivt när jag gick ner i vikt och nu lite sporadiskt för att hållas på rätt spår.
Jag tycker att matlådan på overvikt.netdoktor.passagen.se är bra. Använde den aktivt när jag gick ner i vikt och nu lite sporadiskt för att hållas på rätt spår.