Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 21:22Jajja, ger väll upp då då det inte verkar som så många tyckte om denna idén, TACK dock till er som inte bara gormat! 🙂
Orkar inte hålla på me massa olika sidor så struntar i maten nu. Ät grönsaker, frukt och kolhydrater och protein så lever du väl och
Jajja, ger väll upp då då det inte verkar som så många tyckte om denna idén, TACK dock till er som inte bara gormat! 🙂
Orkar inte hålla på me massa olika sidor så struntar i maten nu. Ät grönsaker, frukt och kolhydrater och protein så lever du väl och
Quote from Urban Nilsson on 24 January 2008, 21:55Marie: Jag tror att vi är överens med dig. Jag tror att de flesta här skulle uppskatta det du skriver om. Jag må vara frälst men jag tror inte FB kan bli något annat än en träningscommunity. Den kan bara få en funktion till.
Marie: Jag tror att vi är överens med dig. Jag tror att de flesta här skulle uppskatta det du skriver om. Jag må vara frälst men jag tror inte FB kan bli något annat än en träningscommunity. Den kan bara få en funktion till.
Quote from Catharina Brattlin on 24 January 2008, 21:59Visst har Du rätt i det, Sessa. Jag har själv varit där (vad gäller mängden träning), därför vet jag mycket väl vad fanatism innebär. Och jag kan garantera Dig att hade Funbeat funnits då, i mitten på 90-talet, hade det triggat mig mer än något annat. Fin
Visst har Du rätt i det, Sessa. Jag har själv varit där (vad gäller mängden träning), därför vet jag mycket väl vad fanatism innebär. Och jag kan garantera Dig att hade Funbeat funnits då, i mitten på 90-talet, hade det triggat mig mer än något annat. Fin
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 22:07Tack...gillar er också......:D
Tack...gillar er också......:D
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 08:45Marie: Din idé är bra och det är säkert många som vill ha den. Jag åtminstone, om nån råkat missa det. 😀
Men alla orkar inte hålla på och tjafsa om en sån sak utan nöjer sig med att bara säga sin åsikt. Många vågar säkert inte ge sig in i en debatt där
Marie: Din idé är bra och det är säkert många som vill ha den. Jag åtminstone, om nån råkat missa det. 😀
Men alla orkar inte hålla på och tjafsa om en sån sak utan nöjer sig med att bara säga sin åsikt. Många vågar säkert inte ge sig in i en debatt där
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 09:52"Och jag tror personligen man får bättre flås av att cykla än ut att gå. Folk får regga promenader och liknande om dom vill. Men de är inget jag gör, för de ser jag inte som träning"
Kalle gäller säkert dig! Men jag lovar, när jag går då bränner jag mer
"Och jag tror personligen man får bättre flås av att cykla än ut att gå. Folk får regga promenader och liknande om dom vill. Men de är inget jag gör, för de ser jag inte som träning"
Kalle gäller säkert dig! Men jag lovar, när jag går då bränner jag mer
Quote from Lars Mörrby on 25 January 2008, 10:51Marie - tips på nyttig mat hittar du i Coltings kokbok.
Tips på kanske inte fullt lika nyttig men än godare mat hittar du tex i de olika Fredagsgourmet böckerna...
Tränar man mycket så kan man unna sig att äta vad som helst!!
Marie - tips på nyttig mat hittar du i Coltings kokbok.
Tips på kanske inte fullt lika nyttig men än godare mat hittar du tex i de olika Fredagsgourmet böckerna...
Tränar man mycket så kan man unna sig att äta vad som helst!!
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 11:12...man kan alltid och ska äta vad som helst. Det är bara mängden som varierar beroende på hur aktiv man är. Ju.
Sorry, utanför den här diskussionen. Men jag var bara tvungen. 😉
...man kan alltid och ska äta vad som helst. Det är bara mängden som varierar beroende på hur aktiv man är. Ju.
Sorry, utanför den här diskussionen. Men jag var bara tvungen. 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 11:16Jag undviker ricin och cyanid.
Jag undviker ricin och cyanid.
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 15:32Håller med dig Lingling, jag reggar promenader, och jag vet med mig att i mitt promenadtempo är det inte så många som hänger med... Jag har också gett mig in i sån diskussion tidigare och kunde heller inte hålla mig nu.... 😉
Håller med dig Lingling, jag reggar promenader, och jag vet med mig att i mitt promenadtempo är det inte så många som hänger med... Jag har också gett mig in i sån diskussion tidigare och kunde heller inte hålla mig nu.... 😉