Quote from mats1976@gmail.com on 24 January 2008, 15:20Inte alls tokig idé. "Diet Coach" finns ett program som heter och som jag tyckte verkade riktigt vettigt när jag testade det (i undervisningssyfte). Litet, enkelt och ändamålsenligt.
Kan vara ett sätt för Olle att få fler medlemmar och mer reklamintäkte
Inte alls tokig idé. "Diet Coach" finns ett program som heter och som jag tyckte verkade riktigt vettigt när jag testade det (i undervisningssyfte). Litet, enkelt och ändamålsenligt.
Kan vara ett sätt för Olle att få fler medlemmar och mer reklamintäkte
Quote from j sollerman on 24 January 2008, 16:01Jag vill inte skrämma iväg någon eller nåt liknande. Men jag tycker de är väldigt konstigt att folk är så fientliga till att ha kostkoll här.
Funbeat utvecklas hela tiden och jag tycker att de är jättekul. Fler bra och intressanta idéer uppskattas säker
Jag vill inte skrämma iväg någon eller nåt liknande. Men jag tycker de är väldigt konstigt att folk är så fientliga till att ha kostkoll här.
Funbeat utvecklas hela tiden och jag tycker att de är jättekul. Fler bra och intressanta idéer uppskattas säker
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 16:43Tja, jag må vara nyreggad men jag är inte ny.
Har varit medlem rätt länge men pga att jag behövde bli mer hemlig avregistrerade jag det kontot och skapade ett nytt.
Jag har erfarenhet av "bantningsforum" och ja de har en helt annan karaktär. Träning är
Tja, jag må vara nyreggad men jag är inte ny.
Har varit medlem rätt länge men pga att jag behövde bli mer hemlig avregistrerade jag det kontot och skapade ett nytt.
Jag har erfarenhet av "bantningsforum" och ja de har en helt annan karaktär. Träning är
Quote from Urban Nilsson on 24 January 2008, 16:52Jack: Jag tror att du har rätt.
Jack: Jag tror att du har rätt.
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 17:47Jag tror Jack har rätt.
Jag tror Jack har rätt.
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 18:53Oj, detta väckte olika reaktioner.
Jag menar inte bantning, menar snarare "bra mat när man tränar"...
Kaloriräkning orkar man ju inte med....Jag tycker nämligen själv att det är jobbigt med mat när det kommer till att man tränar 4 ggr i veckan.
Me
Oj, detta väckte olika reaktioner.
Jag menar inte bantning, menar snarare "bra mat när man tränar"...
Kaloriräkning orkar man ju inte med....
Jag tycker nämligen själv att det är jobbigt med mat när det kommer till att man tränar 4 ggr i veckan.
Me
Quote from mårten jansson on 24 January 2008, 19:34Jag tror också Jack har rätt.
För övrigt spelar det inte så stor roll vad du menar, Marie, när du föreslår något (och då menar jag självklart inte att du inte ska förslå saker, det är ju jättebra för sidan att du och andra ger förslag!). Kostkoll ÄR ju f
Jag tror också Jack har rätt.
För övrigt spelar det inte så stor roll vad du menar, Marie, när du föreslår något (och då menar jag självklart inte att du inte ska förslå saker, det är ju jättebra för sidan att du och andra ger förslag!). Kostkoll ÄR ju f
Quote from Catharina Brattlin on 24 January 2008, 19:53Håller med ovanstående talare...
...och dessutom finns redan en sida här "Bra mat" där vi stöter och blöter de senaste koströnen, hur äta när man tränar, hur man kan göra för att tappa några kilon, alternativt gå upp osv...det är bara att ställa en fråga
Håller med ovanstående talare...
...och dessutom finns redan en sida här "Bra mat" där vi stöter och blöter de senaste koströnen, hur äta när man tränar, hur man kan göra för att tappa några kilon, alternativt gå upp osv...det är bara att ställa en fråga
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 20:03Jag håller också med! Det finns redan väldigt avancerade sajter som fokuserar på kostregistrering för den som vill ha det. Tycker det sällan blir bra om man ska försöka få in för mycket olika delar.
Jag håller också med! Det finns redan väldigt avancerade sajter som fokuserar på kostregistrering för den som vill ha det. Tycker det sällan blir bra om man ska försöka få in för mycket olika delar.
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 21:16Hej Sylvia!
Även tränandet kan gå till överdrift. jag har träffat många sådana, tyvärr!
Det handlar nog inte om att det finns tillgång till att regga eller ej. De som har ngn form av missbruksproblematik kan lätt överföra det till alla delar i livet.
Hej Sylvia!
Även tränandet kan gå till överdrift. jag har träffat många sådana, tyvärr!
Det handlar nog inte om att det finns tillgång till att regga eller ej. De som har ngn form av missbruksproblematik kan lätt överföra det till alla delar i livet.