Quote from Jan Lundquist on 25 January 2008, 15:50Och jag har gått ner 5 kg med enbart promenader i stället för att hänga på gym tre ggr per vecka (H)
Och jag har gått ner 5 kg med enbart promenader i stället för att hänga på gym tre ggr per vecka (H)
Quote from j sollerman on 25 January 2008, 15:59De är ju inget tal om att funbeat ska bli en bantningssida utan att de ska utvecklas. De handlar som daniel skrev om att de blir en funktion till. Men folk verkar väldigt främande för förändringar.
De är ju inget tal om att funbeat ska bli en bantningssida utan att de ska utvecklas. De handlar som daniel skrev om att de blir en funktion till. Men folk verkar väldigt främande för förändringar.
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 16:50För kostkoll!
För kostkoll!
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 18:01Kom på en ny funktion!
Självklart måste man kunna bestämma om en nystartad tråd även skall innehålla en röstningsfunktion för inloggade FB-are. Gallup!Ja eller nej, rätt eller fel, ja eller nej eller kanske.
Helt plötsligt kan man ha 60% fel i hur man
Kom på en ny funktion!
Självklart måste man kunna bestämma om en nystartad tråd även skall innehålla en röstningsfunktion för inloggade FB-are. Gallup!
Ja eller nej, rätt eller fel, ja eller nej eller kanske.
Helt plötsligt kan man ha 60% fel i hur man
Quote from Lena O on 25 January 2008, 18:54Den idén har kommit upp för, och jag tycker den skulle kunna funka riktigt bra.
Att har möjligheten till att antingen starta en ny tråd eller en Poll.
Fråga med fler alternativ.
Du bocka för ditt svar och rösta.
Antalet röst uppdateras direkt samt vilket
Den idén har kommit upp för, och jag tycker den skulle kunna funka riktigt bra.
Att har möjligheten till att antingen starta en ny tråd eller en Poll.
Fråga med fler alternativ.
Du bocka för ditt svar och rösta.
Antalet röst uppdateras direkt samt vilket
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 19:01Då kan de som vill räkna upp efter sitt inlägg!
n+1= ny n
sedan fortsätter nästa med n+1= ny n
Då kan de som vill räkna upp efter sitt inlägg!
n+1= ny n
sedan fortsätter nästa med n+1= ny n
Quote from j sollerman on 26 January 2008, 13:41de låter som en trevlig funktion!
de låter som en trevlig funktion!
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 14:23Då vill jag att vi själva kan räkna:
1 nej!
Då vill jag att vi själva kan räkna:
1 nej!
Quote from Fredrik Närenfors on 26 January 2008, 20:22Stina skrev
"Och jag har gått ner 5 kg med enbart promenader i stället för att hänga på gym tre ggr per vecka "Fel. Du har gått ner 5 kg genom att äta mindre än du gjort av med.
Stina skrev
"Och jag har gått ner 5 kg med enbart promenader i stället för att hänga på gym tre ggr per vecka "
Fel. Du har gått ner 5 kg genom att äta mindre än du gjort av med.
Quote from Jan Lundquist on 27 January 2008, 11:34Förtydligande: Jag äter lika mycket som förut men vill bara visa att promenader inte alls är att förringa. Och de kilon jag förlorat är inte muskler, för så stora ridbyxlårmuskler hade jag inte byggt upp på gymmet 😀
Förtydligande: Jag äter lika mycket som förut men vill bara visa att promenader inte alls är att förringa. Och de kilon jag förlorat är inte muskler, för så stora ridbyxlårmuskler hade jag inte byggt upp på gymmet 😀