Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonVad simmar ni 400 meter på?
You need to log in to create posts and topics.

Putsat tiden lite nu - 7:15 lyder den nya noteringen, en ganska ren fyrhundring mot slutet på dagens pass. Dessutom använder jag mindre ben och är mindre trött efteråt. Verkar göra nytta att försöka lära sig åtminstone aningen vettigare teknik 🙂

Eller så jämför du dig med fel människor Halle. Jag har inte simmat mycket i mitt liv, kan inte crawla 50 meter än och har inte vågat ta tiden på 400 meter nånsin men för din skull kanske jag skulle kunna tänka mig göra det :D.

Jag simmade på ganska hög nivå för några år sedan och skulle behöva ett bra upplägg för att kunna maxa 400 m igen. Ligger ni inne med ett bra träningsprogram?

anne mari... du får gärna ta tiden om du vet att du är låååångsam 🙂 😉

Så snart jag kan simma 400 m :D. Rehabar för fullt och kan inte köra mer än 25 meter i stöten just nu.

Simmade 400m med våtdräkt i simhallen på 5:40 idag, 30 sek snabbare än mitt rekord utan. Nu får vi se vad det kan innebära när man kommer ut till Hindås den 7/6.

6:03 i 25a blev det idag. Inget maxande men ganska hårt iaf, iofs tveksamt om det går så jättemycket fortare om jag tar i mer. Har onekligen blivit lite snabbare sen den här tråden drog igång! Hur går det för er andra?

Nu diskag jag av en 400-hundring på 5:00 - 5:05 (igen) efter 20 års frånvaro från tävlingsbassängen!
/Lars

Fan Larssa, där har jag onekligen en bit kvar! Jag får ligga i hårdträning helt enkelt!

5 minuter på 400 m, borde vara där om ett 1/2 år....... för från att ha klarat simma 400 m på 8 min till att göra det på 6 min gick ju på ett år ;).