Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 19:25Svårt att tro att du kan ha tappat 5 minuter på HM om du tränat på så det är mer troligt en tillfällig dagsformssvacka. Eller har du känt av en mer långsiktig nedgång?
Svårt att tro att du kan ha tappat 5 minuter på HM om du tränat på så det är mer troligt en tillfällig dagsformssvacka. Eller har du känt av en mer långsiktig nedgång?
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 19:31Jag vet inte om det hjälper med resultaten, men ibland kan det hjälpa mot frustrationen... och det är att skita i dem. Resultaten alltså.
Strunta i att man borde eller ännu värre måste göra si och så, hänga upp sig på tider och distanser hit och dit. Bar
Jag vet inte om det hjälper med resultaten, men ibland kan det hjälpa mot frustrationen... och det är att skita i dem. Resultaten alltså.
Strunta i att man borde eller ännu värre måste göra si och så, hänga upp sig på tider och distanser hit och dit. Bar
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 21:11När hade du en viloperiod senast.
Pulserar du din träning eller ser veckorna ganska lika ut?
När hade du en viloperiod senast.
Pulserar du din träning eller ser veckorna ganska lika ut?
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 22:51Nu ur jag inte speciellt inriktad på halvmara, det råkade bara vara det i lördags.
Jo, kan ha varit en dålig dag, men isf hade jag en dålig dag på tävlingen innan också. 😉 Nej, ingen långvarig nedgång direkt, snarare långvarig brist på uppgång/framgång.
Nu ur jag inte speciellt inriktad på halvmara, det råkade bara vara det i lördags.
Jo, kan ha varit en dålig dag, men isf hade jag en dålig dag på tävlingen innan också. 😉 Nej, ingen långvarig nedgång direkt, snarare långvarig brist på uppgång/framgång.
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 23:49Ingmari - du är bättre än du tror!!
Om det är någon som dyker upp i sinnet när jag tänker på utveckling över tid så är det verkligen du. Om du ser över tid så har du tagit din träning från motion till strukturerad träning med löparklubb och inte minst har
Ingmari - du är bättre än du tror!!
Om det är någon som dyker upp i sinnet när jag tänker på utveckling över tid så är det verkligen du. Om du ser över tid så har du tagit din träning från motion till strukturerad träning med löparklubb och inte minst har
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 08:32@Ingmari
Måste instämma med föregående talare. Harald peppar bra.Kanske är det en förkylning typ som ligger och försöker att kommma till tals?
För mig är det väldigt viktigt att jag känner glädje i att springa. För mig långsamt och ibland fortare. Jag
@Ingmari
Måste instämma med föregående talare. Harald peppar bra.
Kanske är det en förkylning typ som ligger och försöker att kommma till tals?
För mig är det väldigt viktigt att jag känner glädje i att springa. För mig långsamt och ibland fortare. Jag
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 10:48Det jag saknar i ditt första inlägg är en punkt som heter
* Ha kul
Underskatta inte det 🙂
Det jag saknar i ditt första inlägg är en punkt som heter
* Ha kul
Underskatta inte det 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 22:53Tack Harald för dina snälla och kloka ord. De gav mig lite perspektiv. 🙂 Tack! Jag blev riktigt rörd.
RC: Ja, han är extremt bra på att peppa. Jo, kan ha varit lite förkylningskänningar.
DP: Visst, ha kul är den första och viktigaste punkten. 🙂
En
Tack Harald för dina snälla och kloka ord. De gav mig lite perspektiv. 🙂 Tack! Jag blev riktigt rörd.
RC: Ja, han är extremt bra på att peppa. Jo, kan ha varit lite förkylningskänningar.
DP: Visst, ha kul är den första och viktigaste punkten. 🙂
En
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 01:19En sak att tänka på är att ha balans i livet. Dvs balans mellan träning, vila, mat och social gemenskap. Ibland kan det vara för lite vila och dålig mat som gör att tiderna i träningsboken är sämre än vad träningsmängden pekar på.
En konkret tips är att
En sak att tänka på är att ha balans i livet. Dvs balans mellan träning, vila, mat och social gemenskap. Ibland kan det vara för lite vila och dålig mat som gör att tiderna i träningsboken är sämre än vad träningsmängden pekar på.
En konkret tips är att
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 16:43Vill man logga sin träning med statistik och så vidare men ändå inte stressas och pressas av klockan så är ett ganska enkelt knep att tejpa över skärmen med svart eltejp. Tejpa ordentligt så att du måste stanna och pilla för att få bort den, annars kanske
Vill man logga sin träning med statistik och så vidare men ändå inte stressas och pressas av klockan så är ett ganska enkelt knep att tejpa över skärmen med svart eltejp. Tejpa ordentligt så att du måste stanna och pilla för att få bort den, annars kanske