Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 10:51Det här är min åsikt i frågan: Du måste hitta vad som är fel i din egen träning. Att försöka hitta felet genom förslag från andra tror jag du redan har prövat. Nu frågade du i och för sig om vad vi andra gör, men jag tror inte det kommer hjälpa dig att nå
Det här är min åsikt i frågan: Du måste hitta vad som är fel i din egen träning. Att försöka hitta felet genom förslag från andra tror jag du redan har prövat. Nu frågade du i och för sig om vad vi andra gör, men jag tror inte det kommer hjälpa dig att nå
Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 22:27Balans är viktigt och där är det nog sömnen som är bristvaran. Springa utan klocka är inte något för mig.
Jo, klart man måste hitta sitt eget sätt. Jag var nog inte ute efter konkreta råd eller träningstips utan snarare nya infallsvinklar. Det är intress
Balans är viktigt och där är det nog sömnen som är bristvaran. Springa utan klocka är inte något för mig.
Jo, klart man måste hitta sitt eget sätt. Jag var nog inte ute efter konkreta råd eller träningstips utan snarare nya infallsvinklar. Det är intress
Quote from Catharina Brattlin on 24 August 2014, 22:40Har Du provat att springa utan klocka? Om Du har - vad hände då/varför blev det inte bra?
Jag frågar för att jag är nyfiken. 🙂
Själv hade jag en positiv utveckling de första åren och allt kändes kanon. Sen bytte jag, efter 20 år, yrkeskarriär, barnen
Har Du provat att springa utan klocka? Om Du har - vad hände då/varför blev det inte bra?
Jag frågar för att jag är nyfiken. 🙂
Själv hade jag en positiv utveckling de första åren och allt kändes kanon. Sen bytte jag, efter 20 år, yrkeskarriär, barnen
Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 23:24Jag har sprungit rätt mycket utan klocka och det är oändligt mycket roligare med. 🙂
Precis, livet har olika faser och en del passar bättre och sämre ihop med träning. Jag kan dock inte skylla på tiden och jag kan känna att jag vill träna "bättre" och m
Jag har sprungit rätt mycket utan klocka och det är oändligt mycket roligare med. 🙂
Precis, livet har olika faser och en del passar bättre och sämre ihop med träning. Jag kan dock inte skylla på tiden och jag kan känna att jag vill träna "bättre" och m
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 08:52Utvecklingen kanske inte går som en rät linje. Det kanske blir stötvis med framgång/motgång. Man måste ha tålamod och tro på det man gör. Sedan helt plötsligt har man tagit ett kliv upp. Fast det klart att det blir mindre och mindre kliv man tar ju längr
Utvecklingen kanske inte går som en rät linje. Det kanske blir stötvis med framgång/motgång. Man måste ha tålamod och tro på det man gör. Sedan helt plötsligt har man tagit ett kliv upp. Fast det klart att det blir mindre och mindre kliv man tar ju längr