Quote from Guest on 10 September 2011, 22:33Det tog bara 5 år men nu har jag nåt mitt mål....
10km under 40min
å 1.5ggr min egen vikt i bänkpress (105kg)
Under samma träningspassjag har haft det som målbild i ca fem år och nu är det över....
vad ska jag göra nu?
För inte fan blev jag lyckligar
Det tog bara 5 år men nu har jag nåt mitt mål....
10km under 40min
å 1.5ggr min egen vikt i bänkpress (105kg)
Under samma träningspass
jag har haft det som målbild i ca fem år och nu är det över....
vad ska jag göra nu?
För inte fan blev jag lyckligar
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:43Sub35? 😉
Sub35? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:43Enkelt, du skall göra det på två officiella tävlingar på samma dag. 😉
Enkelt, du skall göra det på två officiella tävlingar på samma dag. 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:48Bli lyckligare.
Bli lyckligare.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:51Hur vet du hur du hade mått idag om du inte haft ditt mål 😉
Hur vet du hur du hade mått idag om du inte haft ditt mål 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:58Det Jackie antyder: fortsätt arbeta mot mer krävande mål. Med små små steg. Varför "små små steg"? Eftersom om det kommer vissa typer av skador (överbelastningsskador) så blir det ett gigantiskt avbräck i arbetet mot de mer krävande målen.
Och nej, man b
Det Jackie antyder: fortsätt arbeta mot mer krävande mål. Med små små steg. Varför "små små steg"? Eftersom om det kommer vissa typer av skador (överbelastningsskador) så blir det ett gigantiskt avbräck i arbetet mot de mer krävande målen.
Och nej, man b
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:00PS: 10km under 40min UTOMHUS. Det (utomhus) är vad som räknas.
PS: 10km under 40min UTOMHUS. Det (utomhus) är vad som räknas.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:01Varför snabbare?
Gå på längre......
Varför snabbare?
Gå på längre......
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:06hahaha bra där.
Om jag fixar det utomhus blir jag lycklig då?Annars är jag imponerad av orden, bli lyckligare...det är ett bra mål
Sub 35, det blir svårt, speciellt om jag vill behålla styrka men jag får funderar på det.
Längre, nä det går inte, är rä
hahaha bra där.
Om jag fixar det utomhus blir jag lycklig då?
Annars är jag imponerad av orden, bli lyckligare...det är ett bra mål
Sub 35, det blir svårt, speciellt om jag vill behålla styrka men jag får funderar på det.
Längre, nä det går inte, är rä
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:10Vad jag förstår så har du gjort det på Löpband ?
(det hadde jag personligen inte varit nöjd med).
Kalibrering av bandet, motstånd, osv...
Det ska vara på en Officiell tävling (enligt mina ögon).Jag sattsar själv på Sub: 40 (ca. en minut kvar också satt
Vad jag förstår så har du gjort det på Löpband ?
(det hadde jag personligen inte varit nöjd med).
Kalibrering av bandet, motstånd, osv...
Det ska vara på en Officiell tävling (enligt mina ögon).
Jag sattsar själv på Sub: 40 (ca. en minut kvar också satt