Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:14jag vet att det är lite fusk.
Men min ursprungstanke vara bara sub 40...då var det så snabbt för mej att jag inte tänkte på om det var utomhus eller löpband som gällde.
Så då bestämnde jag mej igår för att löpband fick duga.men du har rätt...
Men jag s
jag vet att det är lite fusk.
Men min ursprungstanke vara bara sub 40...då var det så snabbt för mej att jag inte tänkte på om det var utomhus eller löpband som gällde.
Så då bestämnde jag mej igår för att löpband fick duga.
men du har rätt...
Men jag s
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:17Niklas:
Ser att du redan har klarat sub 40 på milen samt 17:20 på 5 km för ca: 15 år sen? skulle gärna vilja klara 17:20 redan idag. Några bra recept för att nå dit? 🙂 det fattas lite till för min del. Håller med om att långt och långsamt är lite tråk
Niklas:
Ser att du redan har klarat sub 40 på milen samt 17:20 på 5 km för ca: 15 år sen? skulle gärna vilja klara 17:20 redan idag. Några bra recept för att nå dit? 🙂 det fattas lite till för min del. Håller med om att långt och långsamt är lite tråk
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:26Jag kan bara konstatera att jag som 17åring inte la hälften så mycket energi som jag lagt på sub 40 nu.
Jag upplever en enorm skillnad på att försöka springa fort nu och då.
Som jag minns det är som om vi pratar om två olika kroppar.Vet inte vad ni kän
Jag kan bara konstatera att jag som 17åring inte la hälften så mycket energi som jag lagt på sub 40 nu.
Jag upplever en enorm skillnad på att försöka springa fort nu och då.
Som jag minns det är som om vi pratar om två olika kroppar.
Vet inte vad ni kän
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:35Visst spelar åldern in. Även om jag har lyckats förbättra min tid på 5 km med Ca: 2min på 2 år. Så det är väl bara att nöta på och se om man kan lyckas sänka den mer. Vilket man borde lyckas med efterhand åtminstånde..
Visst spelar åldern in. Även om jag har lyckats förbättra min tid på 5 km med Ca: 2min på 2 år. Så det är väl bara att nöta på och se om man kan lyckas sänka den mer. Vilket man borde lyckas med efterhand åtminstånde..
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 23:43Sub 40 utomhus på vanlig hederlig asfalt?
Sub 40 utomhus på vanlig hederlig asfalt?
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 09:18Sub40 på det backigaste elljusspår som finns nära dig 🙂
Sub40 på det backigaste elljusspår som finns nära dig 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 12:32Du berör någonting viktigt här. Nämligen att vi inte blir speciellt mycket lyckligare för att vi uppnår våra mål. Det spelar förvisso en liten roll vad för slags mål man har, är de att umgås, hjälpa, sjunga och dansa med sina vänner kan man bli lyckligare
Du berör någonting viktigt här. Nämligen att vi inte blir speciellt mycket lyckligare för att vi uppnår våra mål. Det spelar förvisso en liten roll vad för slags mål man har, är de att umgås, hjälpa, sjunga och dansa med sina vänner kan man bli lyckligare
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 14:47Ja, löpband är FUSK! 😀 Satsa på att klara samma tid utomhus för egen maskin! 🙂
Ja, löpband är FUSK! 😀 Satsa på att klara samma tid utomhus för egen maskin! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:43Torbjörn.
En del säger ju att vägen är målet...
Torbjörn.
En del säger ju att vägen är målet...
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:44Måste hålla med en hel drös av svaren, <40 i terrängen, eller som "sämst" på asfalt.
Kallar mig själv i nuläget för en hypotetisk Sub 45 löpare, för jag har Sub 45 i mina ben, men det har bara inte visats ännu.PS
Jag satsar också på ub 40, redan innan
Måste hålla med en hel drös av svaren, <40 i terrängen, eller som "sämst" på asfalt.
Kallar mig själv i nuläget för en hypotetisk Sub 45 löpare, för jag har Sub 45 i mina ben, men det har bara inte visats ännu.
PS
Jag satsar också på ub 40, redan innan