Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningvad ska man göra nu då?
You need to log in to create posts and topics.

För att bli lycklig ska man inte enbart fokusera på målet. Man måste lära sig att uppskatta resan dit. Leva i nuet och uppskatta varje dag 🙂

Varför inte tänka utanför boxen och börja med nåt helt nytt! Själv förespråkar jag alltid skidåkning 😉 men du kan väl börja med vad som helst. (schack, franskakurs, knyppling, möjligheterna är oändliga)
Att vara nybörjare och bara få nya upplevelser, bek

Ja..vad gör jag nu då?
..som jag kämpat i många år och särskilt metodiskt och disciplinerat i år för att nå mitt mål: milen på 55 minuter.

Idag sprang jag ett lopp på 59 minuter igen..!..för miljonte gången!..samma tid.*suckar och stönar* Vill bara grina

Grodan, om du visar din träning, så kan vi tala om hur du skall göra annorlunda. Kanske sätta målet till 50 min, tex?

Grodan: Jag strävar också efter bättre tider på milen och jag har just persat med nästan 4 minuter idag. Så det går!

Jag har kört rätt mycket intervallträning i sommar och det har gett resultat. Sen måste man ha lite tålamod. Och så måste man lida och pl

Håller med Johanna. Löpband är fusk! Du har inte sub 40 som pb. Bara att ge sig ut och fixa det och det ska vara i ett riktigt lopp 😉

Ja det var fusk... jag vet 🙂
Släpp det nu hehehe 😉

Sara, jag ska faktiskt köpa ett par skidor, har anmält mej till nåt långlopp...

Funderar oxå på en sån här:

Sen har jag inte riktigt tröttnat på löpningen

Bra där Niklas! 🙂 VL möjligtvis?

Haha, på riktigt? Jag skulle skippa propellern, ser ju bara snurrigt ut. Men att glida ner från ett berg i lugn och ro vore nog rätt fantastiskt...

Jag håller med Sarah - testa något helt nytt! Gärna nåt som är lite olikt det du redan tränar.

Gör en lista på idrotter du skulle vilja testa, hör efter i bekantskapskretsen om någon eller några redan håller på med det eller skulle vilja haka på när du k

Magnus: Jag kör bokföring, planering och uppföljningen utanför datorn.

IngMari: Tack för råden och det nya hoppet. Jag ska lida och plåga mer!
Köra mer intervall och ha tålamod.