Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 11:49När du kör med bara vatten i flaskan kan du med fördel ha med en extra liten butelj med sockervatten (sportdryck) som du sköljer munnen med (och spottar ut). Det skall vissst lura hjärnan och göra att det går att köra fortare. Möjlig nackdel är att liksom
När du kör med bara vatten i flaskan kan du med fördel ha med en extra liten butelj med sockervatten (sportdryck) som du sköljer munnen med (och spottar ut). Det skall vissst lura hjärnan och göra att det går att köra fortare. Möjlig nackdel är att liksom
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 12:17Är det inte enklare att äta en mazarin?
Är det inte enklare att äta en mazarin?
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 15:19Det behöver inte ens vara socker om man ändå ska spotta ut, sötningsmedel lurar hjärnan lika bra och förstör inte tänderna.
Det behöver inte ens vara socker om man ändå ska spotta ut, sötningsmedel lurar hjärnan lika bra och förstör inte tänderna.
Quote from ellen olsson on 24 May 2012, 15:24Det triggar förvisso insulin m.m. men om det inte finns något bränsle så hjälper det inte...
Det triggar förvisso insulin m.m. men om det inte finns något bränsle så hjälper det inte...
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 16:07Det triggar förvisso insulin m.m. men om det inte finns något bränsle så hjälper det inte...
Nä om det inte finns något bränsle hjälper det inte för då är man ju ändå död. Så då känns det lite som det kvittar.
vänligen
P.
Det triggar förvisso insulin m.m. men om det inte finns något bränsle så hjälper det inte...
Nä om det inte finns något bränsle hjälper det inte för då är man ju ändå död. Så då känns det lite som det kvittar.
vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 17:12Det finns ju alltid invändningen att "om du är slut så är du slut". Om vi utesluter "du är redan slut" och tar det från början och då med ett max två timmars pass som planerat jobb så ser det annorlunda ut. I alla fall om tillgängliga studier är något att
Det finns ju alltid invändningen att "om du är slut så är du slut". Om vi utesluter "du är redan slut" och tar det från början och då med ett max två timmars pass som planerat jobb så ser det annorlunda ut. I alla fall om tillgängliga studier är något att
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 17:12dublett ...
dublett ...
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 17:35Nä, meningen är att du ska äta mazarinen.
Du kan kanske stanna o borsta tänderna eller be Fluortanten följa med och ha en flaska redo.
Nä, meningen är att du ska äta mazarinen.
Du kan kanske stanna o borsta tänderna eller be Fluortanten följa med och ha en flaska redo.
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 23:00Fp.david, om jag skall äta mazarinen blir jag ju tjock! Meningen med det hela är ju att träna så hårt som möjligt och äta nyttigt efteråt.
Jag blir f.ö. inte bara tjock, jag mår sämre av mjölmat. Det är ju något personligt, om än utbrett. Föredrar därfö
Fp.david, om jag skall äta mazarinen blir jag ju tjock! Meningen med det hela är ju att träna så hårt som möjligt och äta nyttigt efteråt.
Jag blir f.ö. inte bara tjock, jag mår sämre av mjölmat. Det är ju något personligt, om än utbrett. Föredrar därfö
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:51Mandelmassa
Mandelmassa