Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 19:58Ja när nån har IDETORKA så gäller det att slå till....hehehe...
Å jag nämnde inget marathonlopp i Nord Uppland heller....typ utvecklat mig....ehe...!!??
Ja när nån har IDETORKA så gäller det att slå till....hehehe...
Å jag nämnde inget marathonlopp i Nord Uppland heller....typ utvecklat mig....ehe...!!??
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 07:30Marathon får bli någon gång senare i livet :=)
Igår bidde det löpnig i normal tempo i 3 km upp till elljusspåret. Väl där sprang jag den 2,5 upplysta kilometrarna lite snabbare. Fö rmin del innebar det att jag sprang på 12.58. Helt okej. Målet var att ko
Marathon får bli någon gång senare i livet :=)
Igår bidde det löpnig i normal tempo i 3 km upp till elljusspåret. Väl där sprang jag den 2,5 upplysta kilometrarna lite snabbare. Fö rmin del innebar det att jag sprang på 12.58. Helt okej. Målet var att ko
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 23:30Finns många sätt att bli en snabbare/bättre löpare. Spring gärna på varierat underlag. Motionsspår, asfalt, stigar, korta och långa backar, olika hastigheter. Med eller utan proggresiv fartökning. Men framförallt regelbundet. Kombinera gärna med lite styr
Finns många sätt att bli en snabbare/bättre löpare. Spring gärna på varierat underlag. Motionsspår, asfalt, stigar, korta och långa backar, olika hastigheter. Med eller utan proggresiv fartökning. Men framförallt regelbundet. Kombinera gärna med lite styr