Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:09Jag kör också med "Ignorance is bliss". Bäst så.
Jag kör också med "Ignorance is bliss". Bäst så.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:14Verkar som att löpning inte är en sån billig som den utger sig för 😛
Verkar som att löpning inte är en sån billig som den utger sig för 😛
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:15Milkostnaden blir 75 kr för mig. Billigare att köra bil. Å andra sidan ska väl klockan hålla några år så milkostnaden ska förhoppningsvis sjunka.
Milkostnaden blir 75 kr för mig. Billigare att köra bil. Å andra sidan ska väl klockan hålla några år så milkostnaden ska förhoppningsvis sjunka.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:23Det känns som om vissa här inte borde ta hela kostnaden på årets resultat utan skriva av det eftersom. Vad är avskrivningsregler för en garminklocka som håller i 3 år?
Det känns som om vissa här inte borde ta hela kostnaden på årets resultat utan skriva av det eftersom. Vad är avskrivningsregler för en garminklocka som håller i 3 år?
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:24Min man frågade mig vad anmälningsavgiften till Lidingloppet var - inte en susning ... ibland är det skönt med dåligt minne.
Min man frågade mig vad anmälningsavgiften till Lidingloppet var - inte en susning ... ibland är det skönt med dåligt minne.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:0412 818,17 kr.
Sen kommer det i och för sig till ett antal tusen för cykling och skidåkning...
12 818,17 kr.
Sen kommer det i och för sig till ett antal tusen för cykling och skidåkning...
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:34Har inte räknat och vill inte räkna (H)
Har inte räknat och vill inte räkna (H)
Quote from Therese Linner on 11 January 2011, 16:38...för lite! (H)
...för lite! (H)
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:52I och med att det blev lite nystart i fjol för träning i olika former utomhus rasslade det iväg en hel del. Skor, skor, div kläder, klocka som iofs även används till annat, startavgift, startavgift.
Uppskattningsvis 6-7000 för löpningen.
Vasan kostade
I och med att det blev lite nystart i fjol för träning i olika former utomhus rasslade det iväg en hel del. Skor, skor, div kläder, klocka som iofs även används till annat, startavgift, startavgift.
Uppskattningsvis 6-7000 för löpningen.
Vasan kostade
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 17:12Med garderoben tillräcklig och guckemuckerna inköpta, har det i allt väsentligt bara behövts skor. Ungefär en tia milen, tack vare postorder.
Med garderoben tillräcklig och guckemuckerna inköpta, har det i allt väsentligt bara behövts skor. Ungefär en tia milen, tack vare postorder.