Quote from Fredric Lagerström on 12 January 2011, 12:18Jag har inte lagt ut nåt 2010. Inga skor, inga lopp, ingenting, vad jag minns. Nya skor får det bli nu i vår. Löpning är ett billigt nöje.
Snusar, dumt nog.
Jag har inte lagt ut nåt 2010. Inga skor, inga lopp, ingenting, vad jag minns. Nya skor får det bli nu i vår. Löpning är ett billigt nöje.
Snusar, dumt nog.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 14:35Johan:
Snusade du 2 dosor om dagen ? :S
Johan:
Snusade du 2 dosor om dagen ? :S
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 14:43@Kristian Ja tyvärr så snusade jag två dosor blöjsnus dom sista 10 åren efter att jag slutade med baksnus.
@Kristian Ja tyvärr så snusade jag två dosor blöjsnus dom sista 10 åren efter att jag slutade med baksnus.
Quote from Fredric Lagerström on 12 January 2011, 15:24Det är ju inte småpotatis direkt som du bidragit med till statskassan, Johan!
Det är ju inte småpotatis direkt som du bidragit med till statskassan, Johan!
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 09:28Har läst ett antal sådana här trådar på olika ställen, och förvånas lite över att det som jag anser vara den största utgiften för en löpare aldrig tas med, nämligen den ökade energiåtgången.
Löptränar man någorlunda kontinuerligt och fokuserat så är det
Har läst ett antal sådana här trådar på olika ställen, och förvånas lite över att det som jag anser vara den största utgiften för en löpare aldrig tas med, nämligen den ökade energiåtgången.
Löptränar man någorlunda kontinuerligt och fokuserat så är det
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 09:31Du har rätt Erik. Jag har nog ätit semlor för 200 kr i år. Fast det finns ju billigare energi.
Du har rätt Erik. Jag har nog ätit semlor för 200 kr i år. Fast det finns ju billigare energi.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 09:43Äter bara vanlig mat och har således en ganska låg (?) matkostnad på en dryg tusenlapp i månaden, trots en hel del löpträning (9mil/v). Tror inte matkostnaden skulle sjukna så väldigt mycket om jag sänkte träningsdosen till motionsnivå.
Sen tycker jag d
Äter bara vanlig mat och har således en ganska låg (?) matkostnad på en dryg tusenlapp i månaden, trots en hel del löpträning (9mil/v). Tror inte matkostnaden skulle sjukna så väldigt mycket om jag sänkte träningsdosen till motionsnivå.
Sen tycker jag d
Quote from Susan Hartley on 27 January 2011, 10:14Skor: 4200 kr (fyra par)
Lopp+träning: ca. 3800 kr
Kläder: gissar kring 3500 kr (det var min första joggingvinter)
Rehab: 900 kr+material 100 kr
Vattenlöpning: 600 krGymkortet stod svenska staten (a.k.a skattebetalarna) för 🙂
Dyrt, men med tanke på a
Skor: 4200 kr (fyra par)
Lopp+träning: ca. 3800 kr
Kläder: gissar kring 3500 kr (det var min första joggingvinter)
Rehab: 900 kr+material 100 kr
Vattenlöpning: 600 kr
Gymkortet stod svenska staten (a.k.a skattebetalarna) för 🙂
Dyrt, men med tanke på a
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 10:58Ojoj, det där vågar jag inte börja räkna på (tre olika springskor, en skidutrustning, div anmälningsavgifter till olika lopp, medlemsavgift i LVSK, lite besök på Korpen, lite träningskläder på REA m. m.) Sen har jag ju fått igång övriga familjen med ungef
Ojoj, det där vågar jag inte börja räkna på (tre olika springskor, en skidutrustning, div anmälningsavgifter till olika lopp, medlemsavgift i LVSK, lite besök på Korpen, lite träningskläder på REA m. m.) Sen har jag ju fått igång övriga familjen med ungef
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 14:15Bara löpning.
-skor 2000 kr
-kläder ca. 4000kr.
-klocka 2000kr.
- anmäls avgifter mm. 1000kr.
- resor och annat . ca. 2000kr.Har kanske glömt något?? 😀
Bara löpning.
-skor 2000 kr
-kläder ca. 4000kr.
-klocka 2000kr.
- anmäls avgifter mm. 1000kr.
- resor och annat . ca. 2000kr.
Har kanske glömt något?? 😀