Quote from Guest on 13 May 2010, 16:54Läste en tråd på en systersajt "Vad är det underligaste ni sett under era joggingturer" om att det var ngn som sett en medelålders man i Borat dräkt jogga runt.
-Om han hade mer kläder framgår inte.
I samma tråd var det ngn som hade sett en kille i blå st
Läste en tråd på en systersajt "Vad är det underligaste ni sett under era joggingturer" om att det var ngn som sett en medelålders man i Borat dräkt jogga runt.
-Om han hade mer kläder framgår inte.
I samma tråd var det ngn som hade sett en kille i blå st
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 17:04Skratta och konstatera att det finns många olika sorter här i världen?
Skratta och konstatera att det finns många olika sorter här i världen?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 17:06Såvida han inte verkligen springer och blottar sig ska du nog bara låtsas som att han inte finns och se åt ett annat håll. Det finns alla möjliga konstiga klädslar, med ytterst få som polisen har aneldning att bry som (och då menar jag inte Stil-Polisen).
Såvida han inte verkligen springer och blottar sig ska du nog bara låtsas som att han inte finns och se åt ett annat håll. Det finns alla möjliga konstiga klädslar, med ytterst få som polisen har aneldning att bry som (och då menar jag inte Stil-Polisen).
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 17:08Tycker det låter som de är rätt påklädda jag, bara för att det ser konstigt ut ringer man väl inte polisen?
Jag har mött två nakna män dock, då ringde jag polisen när jag kom hem...
Nu har jag två gånger mött en kvinna i 1800-talsdräkt med en jättehund
Tycker det låter som de är rätt påklädda jag, bara för att det ser konstigt ut ringer man väl inte polisen?
Jag har mött två nakna män dock, då ringde jag polisen när jag kom hem...
Nu har jag två gånger mött en kvinna i 1800-talsdräkt med en jättehund
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 17:10Polisanmäl! Det är ett grovt brott mot...eh...den allmänna ordningen. 😉
Polisanmäl! Det är ett grovt brott mot...eh...den allmänna ordningen. 😉
Quote from Stefan Kinberg on 13 May 2010, 18:11Ni tänker på galenskaparna/After-shaves: den strippande polisen? Han hade blå string.
Om man nu skall tala om uppseendeväckande (eller värre) beteende är det viktigt att i dessa moderna tider att vara könsneutral. Allt märkligt som görs delas jämt av kvin
Ni tänker på galenskaparna/After-shaves: den strippande polisen? Han hade blå string.
Om man nu skall tala om uppseendeväckande (eller värre) beteende är det viktigt att i dessa moderna tider att vara könsneutral. Allt märkligt som görs delas jämt av kvin
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 18:43Håller absolut med dig Jonas...kvinnans klädsel ska ju vara i valör med gängse mode...dvs så lite tyg som möjligt...hehe.
Håller absolut med dig Jonas...kvinnans klädsel ska ju vara i valör med gängse mode...dvs så lite tyg som möjligt...hehe.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:26Man kanske borde införa volleybollens klädregler även till löpningen? 😉
Man kanske borde införa volleybollens klädregler även till löpningen? 😉
Quote from Matthew Kerr on 13 May 2010, 19:29Men kom igen nu! Ringa polisen för att nån ser underlig ut! Lite tolerans om jag får be! Det är viss skillnad på att inte se ut och klä sig exakt som alla andra och att bete sig hotfullt... Det är väl bättre att folk rör på sig med sådana kläder än att de
Men kom igen nu! Ringa polisen för att nån ser underlig ut! Lite tolerans om jag får be! Det är viss skillnad på att inte se ut och klä sig exakt som alla andra och att bete sig hotfullt... Det är väl bättre att folk rör på sig med sådana kläder än att de
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:39Ref det sista alt näst mästerskapet i Volleyboll så måste jag säga att man som man skäms. Ett lag i damernas turnering blir i princip tagna av banan för att dom hade "för mycket" kläder på sig i förhållande till dom regler som var uppsatta. Helt djävla ot
Ref det sista alt näst mästerskapet i Volleyboll så måste jag säga att man som man skäms. Ett lag i damernas turnering blir i princip tagna av banan för att dom hade "för mycket" kläder på sig i förhållande till dom regler som var uppsatta. Helt djävla ot