Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:39På vägen hem genom Hagaparken idag mötte jag en dam i klassisk 1700-talsdress, med volangkjol, peruk, the works, och hon tittade på mig, och mina Five Fingers, och verkade tycka JAG såg konstig ut 😉
På vägen hem genom Hagaparken idag mötte jag en dam i klassisk 1700-talsdress, med volangkjol, peruk, the works, och hon tittade på mig, och mina Five Fingers, och verkade tycka JAG såg konstig ut 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:46Micke...du kan ha en polisanmälning att vänta...!?
Micke...du kan ha en polisanmälning att vänta...!?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:59Det finns ju alltid folk som inte har alla indianerna i kanoten. Och säkert ytterligare några som springer i den utstyrseln bara för att det roar dem. Blottning tror jag inte att det kan falla under, möjligtvis under förargelseväckande beteende. Men jag
Det finns ju alltid folk som inte har alla indianerna i kanoten. Och säkert ytterligare några som springer i den utstyrseln bara för att det roar dem. Blottning tror jag inte att det kan falla under, möjligtvis under förargelseväckande beteende. Men jag
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:03Spana in startnummer 4550 i Göteborg om en dryg vecka, på andra varvet kommer en sagolik snygg utstyrsel att skådas.
Väl mött där
Spana in startnummer 4550 i Göteborg om en dryg vecka, på andra varvet kommer en sagolik snygg utstyrsel att skådas.
Väl mött där
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:53När jag vill kuta RIKTIGT fort under ett pass tar jag på mig min mankini, för ingen springer så fort som då man har ett jagande och trånande gäng damer i hälarna...! 😀
När jag vill kuta RIKTIGT fort under ett pass tar jag på mig min mankini, för ingen springer så fort som då man har ett jagande och trånande gäng damer i hälarna...! 😀
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:18Hade jag ett gäng trånande damer efter mig skulle det nog bli tvärstop och vänta in dem 😉 Finns dock annat som skulle få mig att öka farten.
Hade jag ett gäng trånande damer efter mig skulle det nog bli tvärstop och vänta in dem 😉 Finns dock annat som skulle få mig att öka farten.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 00:16😀
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4841414
😀
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4841414
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 00:26Hahaha ja den gruppen på fejan funderade jag på att gå med i, bara för att. 😀
Hahaha ja den gruppen på fejan funderade jag på att gå med i, bara för att. 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 00:50Jag kanske måste bli lite mer könsneutralare, När det gäller kläder i spåret.
-Men man blir så Grrrr.
Man kommer säkert att springa rakt in i skogen eller ett träd om man skulle möta ngn av dom.Nu springer jag ju inte på gärdet eller i sthlm inner, Men m
Jag kanske måste bli lite mer könsneutralare, När det gäller kläder i spåret.
-Men man blir så Grrrr.
Man kommer säkert att springa rakt in i skogen eller ett träd om man skulle möta ngn av dom.Nu springer jag ju inte på gärdet eller i sthlm inner, Men m
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 00:53Linn
i fjol så var det en tjomme som sprang lidingöloppet i Borat "kostym"...Tycker mest att man skall inse att "folk är idioter" och sedan skaka på huvudet åt saken....
Eller så tar man på sig en Pumpa på huvudet så att ingen en kan känna igen en ...
Linn
i fjol så var det en tjomme som sprang lidingöloppet i Borat "kostym"...
Tycker mest att man skall inse att "folk är idioter" och sedan skaka på huvudet åt saken....
Eller så tar man på sig en Pumpa på huvudet så att ingen en kan känna igen en ...