Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bästa man kan göra med en sån person är att ignorera dem för antingen är de dumma eller också vill de bara chocka och få uppmärksamhet.

Svaret hur man hanterar är det samma. Ignorera dem. Får de ingen respons är det ingen större mening att fortsätta med

Nu blir jag riktigt upprörd!!!
Att det finns så mycket intolerans mot det annorlunda och som man själv tycker avvikande. Okej, det hör inte till vanligheterna att killar springer i string, själv skulle jag aldrig göra det, men att bli så förargad att man

Om farbror polisen vill fånga in blottare en masse så kan de hyra in 10 SL-bussar och håva in alla marathonlöpare som lättar på trycket i första skogsdungen utmed Lindarängsvägen den 5:e juni i år.

Kullen mellan mässan och Varvsstarten är inget för känsliga personer. Dock är den könsneutral.

Mikael: Snarare Strandvägen i år, med den nya bansträckningen. Kan bli en intressant upplevelse för åskådarna.

Tja, jag var inte ute och sprang utan satt i godan ro i Tandolunden för ett antal år sedan. Och döm om min förvåning när en medeålders (eller äldre, jag la faktiskt inte så stor uppmärksamhet vid åldern) man kommer joggandes iförd enbart små badbyxor och

Vi förstår alla var du la störst vikt 😉

Håller med sven (t+)
Det finns alldeles för mycket intolerans i samhället, och alla ska vara klädda efter senaste modet och nu är inte ens sportvärlden förskonad. Utan klär man sig inte rätt så har "alla" rätt att se ner på en.

Jonas - Det är det omvända också. En kompis till mig är väldigt fascinerad av unga kvinnor som satsat på värsta funktionsplaggen och dyra löparskor, och sedan promenerar i maklig takt i spåret. Jag försökte försvara dessa medsystrar genom att säga att de

Men hallå där, du måste ha sett han, vad han nu heter, som alltid brukade springa i enbart kalsonger. Känd löparprofil....namn och bild någon?