Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Rosa pantern var lite rolig och udda.
-Vem kan inte gilla Rosa Pantern.

Så Man skulle nästan kunna springa i vad som helst.? Med tanke på att det blir bara varmare och varmare.

-Finns det ngt som är helt no no att springa i.
Vet att det är ju lite upp t

Naken för då kommer farbror polisen med all sannolikhet. Förargelseväckande beteende....

En klar no no är byxor, jacka och mössa när det är 19 grader ute. Mötte en kille längs Årstaviken för några dagar sedan. Kan ju varit en brottare i jakt på matchvikt dock.

Jodå, pantern springer. Jag har träffat på honom på flera tävlingar i år. Han är rolig och lite speciell, det är bra 🙂

Om jag inte missminner mig så sprang han Stockholm marathon och placerade sig väldigt högt upp i listan för ett gäng år sedan men han

En annan gång vann han sin åldersklass i ½-marathon.

Diskad.
Varför?

Han hade sin rosa panter på huvudet.

Regler är ibland oförståeliga.
Bara ibland.
Bäst att tillägga.

Varför skulle en Rosa Panter bryta mot reglerna? (t-)

Det där är nog en missuppfattning.

Han sprang någon mästerskapstävling, alltså typ Veteran-SM, och sprang inte i klubbdräkt som reglerna säger.

Vad han hade på huvudet var oväsentligt.

Jag tror inte det var Hansson Linda såg. Han brukar väl inte träna i Tantolunden, Södermalm, Stockholm?
Den jag tänker på är en herre i 60 + åldern som brukar springa med brunbränd kropp och små blåa glansiga trosor/badbyxor. Tyvärr minns jag inte hans na

Lena - tror du är inne på rätt spår. Det här var rätt länge sedan, precis när kameramobilerna blev poppulära. Minns att jag tänkte att det är percis vid sådana här tillfällen som man skulle ha en sådan telefon till... :-). Inte för att det kanske var värt

Själv tycker jag bara att det är kul med extra ordinära människor, nakenhet för mig är inte vulgärt på något sätt.
Det finns så mycket annat att uppröras över.

(L)