Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 00:36Jag förstår inte varför killar inte "får" springa i bara kalsonger när tjejer "får" springa i bara trosor?
När man ser löpartävlingar på tv så är det ju jättemånga tjejer i eliten som bara har trosor på sig (fast inte vilka trosor som helst då, utan tåli
Jag förstår inte varför killar inte "får" springa i bara kalsonger när tjejer "får" springa i bara trosor?
När man ser löpartävlingar på tv så är det ju jättemånga tjejer i eliten som bara har trosor på sig (fast inte vilka trosor som helst då, utan tåli
Quote from Elias Engqvist on 26 May 2010, 08:54Inte BARA trosor va?
Inte BARA trosor va?
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:58@christer
Tror nog inte de kallas trosor i butiken.. (H)..Själv ska jag satsa på att någon gång låta skägget växa, fixa ett höftskynke i skinn och springa barfota, caveman style! 😀
@christer
Tror nog inte de kallas trosor i butiken.. (H)
..Själv ska jag satsa på att någon gång låta skägget växa, fixa ett höftskynke i skinn och springa barfota, caveman style! 😀
Quote from Elias Engqvist on 26 May 2010, 08:59Jag tänkte mest på överkroppen...
Jag tänkte mest på överkroppen...
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:35oh... (H)
oh... (H)
Quote from Christer Berg on 26 May 2010, 09:50En kvinna med bar överkropp skulle vara given som farthållare för motionslöpare som vill göra elitresultat på maran 😉
"Måste...komma...ifatt...och...känna...om...det...är...silikon!"
En kvinna med bar överkropp skulle vara given som farthållare för motionslöpare som vill göra elitresultat på maran 😉
"Måste...komma...ifatt...och...känna...om...det...är...silikon!"
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 11:54Hur många tjejer här ställer upp på att springa en mil eller mer utan behå? Jag är inte storbystad, men skulle _inte_ göra det.
Hur många tjejer här ställer upp på att springa en mil eller mer utan behå? Jag är inte storbystad, men skulle _inte_ göra det.
Quote from Christer Berg on 26 May 2010, 12:01Lite ryggont har väl ingen dött av (H)
Lite ryggont har väl ingen dött av (H)
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 12:04Inte ryggen som är problemet - iaf inte under C-kupa :/
Inte ryggen som är problemet - iaf inte under C-kupa :/
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 12:04Där jag bodde förut brukade jag se en äldre karl som ägnade sig åt backlöpning, om än väldigt långsam sådan. Han var utstyrd i kilt, flanellskjorta och solglasögon 🙂
Där jag bodde förut brukade jag se en äldre karl som ägnade sig åt backlöpning, om än väldigt långsam sådan. Han var utstyrd i kilt, flanellskjorta och solglasögon 🙂