Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det finns med etthundra procents säkerhet liknande trådar bakåt i historien, men svaret på frågan verkar vara så varierande så det skadar inte att köra enkäten igen. Jag läser och hör ibland att folk sysslar med avancerad problemlösning under sina löprund

I mitt fall blir svaret: absolut ingenting, alternativt hur gott det ska bli med en mega-stor snus när jag äntligen är klar.

Det har väl hänt (fruktansvärt ofta..) att jag kan ha sjungit/mimat med till en och annan låt när jag är ute och springer… Har lite svårt att tänka på vettiga saker under löpturen då jag är lite av en tabell-tjej och behöver papper och penna vid problemlö

Oj, det kan vara vad som helst och ingenting. Ju hårdare jag springer ju mindre tänker jag. Sprang 10 km-lopp i tisdags och befann mig i något slags parallellt universum tror jag, helt borta och 100% fokuserad på uppgiften. Springer jag långt och lugnt så

Öl, och är det tillräckligt jobbigt, sex. (H)

Skämt åsido, fast det var inte bara skämt, så tror jag inte jag behöver tänka så mycket. Ibland tänker jag på ett kommande lopp, på min träning, på hur tungt det går, på en programmeringsproblem på jobbet. De

Öl? Är det så jättebra att tänka på rinnande grejer när man är ute och ränner? ><

Det är som en morot: när jag kommer hem då får jag en kall öl. Är jag riktigt trött tänker jag på två 🙂

Öl är inte ens gott 😀

Vid dryga uppförsbackar brukar jag iofs. tänka att "det är hur du hanterar detta som indikerar vilken sorts löpare du är" alt. "Nu blir du smal din lilla tjockis" det är ju också morötter 🙂

Förra sommaren höll jag på att bli nästintill sinnessjuk. Vi skulle ha sommarfest på jobbet och vi hade övat flitigt med eleverna på några sånger. Under alldeles för många löpturer i den vevan hade jag "Var nöjd med allt som livet ger" (Baloo) på repeat i

En mils tankar brukar se ut så här:

0-2 km: Inte kommit igång än och löpningen är seg. Mörka tankar, tex hur kallt det är, hur jobbig någon är på jobbet, hur kasst det gått på tipset.

2-8 km: Brukar vara i harmoni. En jobbig backe känns skön när man väl