Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 10:37Jag ser mig omkring, upptäcker detaljer i omgivningen. Njuter av att vara ute om det är ett lätt pass. Ju tuffare tempo, desto mindre tankar. På tävling tog jag en gång 2 km med orden "inte tänka, bara springa". Det funkade förvånansvärt bra.
Jag ser mig omkring, upptäcker detaljer i omgivningen. Njuter av att vara ute om det är ett lätt pass. Ju tuffare tempo, desto mindre tankar. På tävling tog jag en gång 2 km med orden "inte tänka, bara springa". Det funkade förvånansvärt bra.
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 11:13Jag tror du tog priset i kategorin "mest väck", Veroniqa 😉
Jag tror du tog priset i kategorin "mest väck", Veroniqa 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 16:55Idag tänkte jag på Lasagne och öl, vilket väntade som lunch efter passet.
Sen tänkte jag massor med negativa tankar om vinter, novemberväder, tråkiga pass, trötta ben...
Idag tänkte jag på Lasagne och öl, vilket väntade som lunch efter passet.
Sen tänkte jag massor med negativa tankar om vinter, novemberväder, tråkiga pass, trötta ben...
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 17:01Har just kommit in efter en skön runda. Jag tänkte på två saker, dels hur hungrig jag var, dels hur mycket jag saknar vit fin härlig skidsnö.
Har just kommit in efter en skön runda. Jag tänkte på två saker, dels hur hungrig jag var, dels hur mycket jag saknar vit fin härlig skidsnö.
Quote from Jonny Persson on 4 January 2014, 17:05I dag var egentligen ett typexempel på hur jag funkar. 7,5 km uppjogg:
Oj vad kall jag är om benen.
Det blir i alla fall skönt med medvind på vägen hem.
Har dom byggt ett hus här?
Vilken snygg rumpa!
Är det verkligen bara 7,5 km till idrottsplatsen?
Ko
I dag var egentligen ett typexempel på hur jag funkar. 7,5 km uppjogg:
Oj vad kall jag är om benen.
Det blir i alla fall skönt med medvind på vägen hem.
Har dom byggt ett hus här?
Vilken snygg rumpa!
Är det verkligen bara 7,5 km till idrottsplatsen?
Ko
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 17:17Idag lyckades jag bara tänka på hur mätt jag var och hur svårt det var att andas ordentligt med magen full av mat, hur ont om blod jag hade till resten av kroppen och hur lång en mil egentligen är... 🙂
Annars brukar tankarna vandra betydligt längre bor
Idag lyckades jag bara tänka på hur mätt jag var och hur svårt det var att andas ordentligt med magen full av mat, hur ont om blod jag hade till resten av kroppen och hur lång en mil egentligen är... 🙂
Annars brukar tankarna vandra betydligt längre bor
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 18:01Jag bjuder på det så att ni andra kan känna er som normala löpare!
Jag bjuder på det så att ni andra kan känna er som normala löpare!
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 18:43Snacka om ytterligheter: i ena fallet kan jag lösa världsproblem, det liksom bara kommer. Ibland när jag blir riktigt trött har jag väldiga problem med enkel matematik.
Snacka om ytterligheter: i ena fallet kan jag lösa världsproblem, det liksom bara kommer. Ibland när jag blir riktigt trött har jag väldiga problem med enkel matematik.
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 19:40Idag funderade jag på vilket lag; fotboll/hockey etc som blir det första att vädja till sin publik att inte använda könsord (kvinnliga) för att håna egna och andras spelare när det inte går vägen.
Jag undrade också vilket lag som blir först med att "bänk
Idag funderade jag på vilket lag; fotboll/hockey etc som blir det första att vädja till sin publik att inte använda könsord (kvinnliga) för att håna egna och andras spelare när det inte går vägen.
Jag undrade också vilket lag som blir först med att "bänk
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 21:11När jag springer lugnt kan tankarna vandra iväg lite vart som helst egentligen. När jag springer tuffare pass pratar jag med mig själv i huvudet hela tiden. "Nu orkar jag inte mer, jag måste stanna", "jo det gör jag visst, fortsätt springa bara". "Nu stan
När jag springer lugnt kan tankarna vandra iväg lite vart som helst egentligen. När jag springer tuffare pass pratar jag med mig själv i huvudet hela tiden. "Nu orkar jag inte mer, jag måste stanna", "jo det gör jag visst, fortsätt springa bara". "Nu stan