Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 22:45Jag tycker om att springa länge. För det mesta brukar magkänslan hitta lösningar på det jag kan tänkas fundera på medans jag springer. Man rensar hjärnan.
Alltså...jag tänker på olika saker. Allt mellan himmel och jord, stort som smått.
Jag tycker om att springa länge. För det mesta brukar magkänslan hitta lösningar på det jag kan tänkas fundera på medans jag springer. Man rensar hjärnan.
Alltså...jag tänker på olika saker. Allt mellan himmel och jord, stort som smått.
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 16:57Förr, dvs fram till i april förra året, var stora delar av tankarna fokuserade på om jag skulle hinna till nästa bensinmack eftersom jag var toanödig. Eller om jag skulle klara mig till nästa mack eller rent av hem... I alla fall när jag sprang transportl
Förr, dvs fram till i april förra året, var stora delar av tankarna fokuserade på om jag skulle hinna till nästa bensinmack eftersom jag var toanödig. Eller om jag skulle klara mig till nästa mack eller rent av hem... I alla fall när jag sprang transportl
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 00:35.
.
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 00:35Under långpassen är jag helt tom i huvudet. Under hårda intervallpass eller tröskelpass är fokus enbart på genomförandet - här & nu. Däremot kan jag uppleva att jag har fått många väldigt bra idéer under pass som är lätt distans eller i duschen efter löpr
Under långpassen är jag helt tom i huvudet. Under hårda intervallpass eller tröskelpass är fokus enbart på genomförandet - här & nu. Däremot kan jag uppleva att jag har fått många väldigt bra idéer under pass som är lätt distans eller i duschen efter löpr
Quote from Catharina Brattlin on 6 January 2014, 01:47Jag tänker ingenting alls faktiskt. Jag använder träningen till att vara "här och nu" och funderar varken bakåt eller framåt, för sånt håller jag på med på jobbet hela dagarna, så tankefritt är väldigt skönt. Yogan, som jag utövar med jämna mellanrum är l
Jag tänker ingenting alls faktiskt. Jag använder träningen till att vara "här och nu" och funderar varken bakåt eller framåt, för sånt håller jag på med på jobbet hela dagarna, så tankefritt är väldigt skönt. Yogan, som jag utövar med jämna mellanrum är l
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 10:46"Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan"
"Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan"
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 11:26Bra Arrakk! Det är roughly vad jag själv tänker hela tiden...
Bra Arrakk! Det är roughly vad jag själv tänker hela tiden...
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 15:20Rör på dig gamle gubbe ( 75 ). Ju längre och långsammare desto bättre.
Ett kanonsätt att få hjärnan att tänka fritt. (t+)
Rör på dig gamle gubbe ( 75 ). Ju längre och långsammare desto bättre.
Ett kanonsätt att få hjärnan att tänka fritt. (t+)
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 17:49Tankar under ett intervallpass på löpband
- (Första 400m ca): titta inte på monitorn, fokusera på en punkt i fjärran, fram med höften, fina löpsteg
- Oj redan 400 m, bara 1,5 stadionvarv kvar
- Hmm, bara 450 sprunget, ok men snart halva gjord.
- 490 m, ok
Tankar under ett intervallpass på löpband
- (Första 400m ca): titta inte på monitorn, fokusera på en punkt i fjärran, fram med höften, fina löpsteg
- Oj redan 400 m, bara 1,5 stadionvarv kvar
- Hmm, bara 450 sprunget, ok men snart halva gjord.
- 490 m, ok
Quote from Susan Hartley on 7 January 2014, 14:44Lustigt nog känns varje tio meter på ett löpband som hundra dito utomhus, vilket leder till att jag ofta för en tämligen indignerad dialog med mig själv när jag springer exempelvis tusingar på band:
- Bara 400 m kvar till vilan. Det är ju ingenting. Bar
Lustigt nog känns varje tio meter på ett löpband som hundra dito utomhus, vilket leder till att jag ofta för en tämligen indignerad dialog med mig själv när jag springer exempelvis tusingar på band:
- Bara 400 m kvar till vilan. Det är ju ingenting. Bar