Quote from Guest on 17 April 2011, 18:29Nu har ja slitit i 3 månader i hopp om att detta skulle lösa sig. Idag gick en sena av istället... Jag har haft en otrolig stelhet i mina vader, speciellt på insidan ner mot vristen under perioden. Jag har haft problem under hela perioden, med stelhet, sm
Nu har ja slitit i 3 månader i hopp om att detta skulle lösa sig. Idag gick en sena av istället... Jag har haft en otrolig stelhet i mina vader, speciellt på insidan ner mot vristen under perioden. Jag har haft problem under hela perioden, med stelhet, sm
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 18:39Jag kan nog inte svara på din fråga men jag hade liknande problem efter jag började lägga om mitt steg till en mer "platt" landning, detta lastar väldigt mycket på vaderna varför jag fick benhinneinflammation. Jag sökte en sjukgymnast för detta. Hon klämd
Jag kan nog inte svara på din fråga men jag hade liknande problem efter jag började lägga om mitt steg till en mer "platt" landning, detta lastar väldigt mycket på vaderna varför jag fick benhinneinflammation. Jag sökte en sjukgymnast för detta. Hon klämd
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:23Eller en naprapat t.ex. vid Access Rehab som är särskilt inriktade på löpare. Du ska nog ta chansen att få rejäl hjälp på ett sätt som du gillar.
Eller en naprapat t.ex. vid Access Rehab som är särskilt inriktade på löpare. Du ska nog ta chansen att få rejäl hjälp på ett sätt som du gillar.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 21:21Du har väl pratat med läkare? Med en avsliten sena eller muskel är det nog inte FB du ska vända dej till först
Du har väl pratat med läkare? Med en avsliten sena eller muskel är det nog inte FB du ska vända dej till först
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 21:26barfotalöpning verkar ju hela de flesta skador om man skall tro douglas mcdougal
barfotalöpning verkar ju hela de flesta skador om man skall tro douglas mcdougal
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 21:28Lyssna på Peter. Du pratar om en sena som gått av?! Om det är hälsenan du pratar om så är det förmodligen operation som gäller, sjukskrivning och ett bra tag i gips, sen rehab osv. Ta reda på vad du har för skada hos sjukvården!
Lyssna på Peter. Du pratar om en sena som gått av?! Om det är hälsenan du pratar om så är det förmodligen operation som gäller, sjukskrivning och ett bra tag i gips, sen rehab osv. Ta reda på vad du har för skada hos sjukvården!
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 21:40jag tror du har den inre vadmuskeln blivit för ansatt,när du bytt löpsteg.
bara å stretcha ut + få go massage å få igång den.
finns en spec tåhävs trän för den saken.+go massage(kan va väldigt ömt å du skrattar inte precis när man gjört)
jag vet.ja hål
jag tror du har den inre vadmuskeln blivit för ansatt,när du bytt löpsteg.
bara å stretcha ut + få go massage å få igång den.
finns en spec tåhävs trän för den saken.+go massage(kan va väldigt ömt å du skrattar inte precis när man gjört)
jag vet.ja hål
Quote from Catharina Brattlin on 17 April 2011, 22:38Jag funderar bara lite på varför man tror att man ska kunna lägga om ett löpsteg utan att muskler protesterar? Min uppfattning är att muskulaturen bör vara förberedd på vad som komma skall. Tåhävningar och underbensträning borde väl komma före en fotisätt
Jag funderar bara lite på varför man tror att man ska kunna lägga om ett löpsteg utan att muskler protesterar? Min uppfattning är att muskulaturen bör vara förberedd på vad som komma skall. Tåhävningar och underbensträning borde väl komma före en fotisätt
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 21:07Det är många som försökt och som sedan fått skador.....
Det är många som försökt och som sedan fått skador.....
Quote from Catharina Brattlin on 18 April 2011, 21:16Försökt vaddå Kristina?
Försökt vaddå Kristina?