Quote from Elias Engqvist on 22 January 2013, 10:28Undvik metalldubb (vilket är det jag skulle välja ute)!
Undvik metalldubb (vilket är det jag skulle välja ute)!
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 15:46"Löpbandssäsongen" är bra tid att springa in nya skor.
"Löpbandssäsongen" är bra tid att springa in nya skor.
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 21:58Tack för alla intressanta och trevliga svar. Det lutar åt att det blir mina lättviktsskor. Dels så slipper jag rengöringen och dels så passar det mitt syfte med löpbandsträningen, nämligen intervallträning.
Tack för alla intressanta och trevliga svar. Det lutar åt att det blir mina lättviktsskor. Dels så slipper jag rengöringen och dels så passar det mitt syfte med löpbandsträningen, nämligen intervallträning.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 12:52Jag är inne på samma spår som flera andra här. Jag har generellt lättare och mindre dämpade skor på löpband än utomhus. Bandet i sig fjädrar ju.
Jag är inne på samma spår som flera andra här. Jag har generellt lättare och mindre dämpade skor på löpband än utomhus. Bandet i sig fjädrar ju.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 13:54Jag tänker så här; tunga skor på bandet för att kompensera för att det går lite lättare att springa på bandet än utomhus. Dessutom minst 1% lutning på alla intervaller. Lätta skor sparas till när det gäller! Dvs tävlingar!
Jag tänker så här; tunga skor på bandet för att kompensera för att det går lite lättare att springa på bandet än utomhus. Dessutom minst 1% lutning på alla intervaller. Lätta skor sparas till när det gäller! Dvs tävlingar!
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 05:06Lätta tävlingspjuck och alltid lutning. Mest för att jag är lat och inte vill bära för tunga dojjor till gymmet...
Lätta tävlingspjuck och alltid lutning. Mest för att jag är lat och inte vill bära för tunga dojjor till gymmet...