Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVanlig Cykling
You need to log in to create posts and topics.

En del skiljer på träning och motion, men bägge sorterna är helt OK här, och vad andra anser vara viktigt för sin hälsa angår en egentligen inte.
Om du cyklar för att må bättre, så är det ju en del av ditt program oavsett hur fort det går, all träning han

Neh, jag kostar nog inte på mig ett par dubbdäck såhär sent, men jag ska göra det till nästa år. Jag köpte ju cross för att kunna cykla även på vinterhalvåret. Vår och höst är väl en övergångsperiod, det är för slaskigt för vanliga däck och det är för lit

Jag har spelat Mas Nou på Costa Brava där alla bollar som åkte ut över kanterna på fairways var obönhörligt borta. I sidvind förlorade jag 11 bollar där, men småkillar i buskarna slängde ut nya. 🙂

(Är ju kul om vi kan golfkapa tråden ett litet tag, svårt med en så lite livaktig golfgrupp att få snacka golf annars....)

Sssssss... Du har inte en chans mot oss cyklister (H)
Förut tänkte jag att jag skulle börja spela golf igen när jag blev pensionär, men nu börjar jag inse att det vore verkligen slöseri med åtminstone ett tiotal aktiva cykelår till. Kanske runt åttio om j

80-10=70

eller sjuttio - när du inte längre kan kliva upp på din cykel 😉

kollade upp puls och hastighet när jag sist var ute och cyklade, alltså inte tävlingscyklade utan mer för att komma ut och få luft och röra på sig. Snittpulsen för 70min cyklande för mig låg på 118, hastighet runt 18km/h, ibland något lägre vid backe od

Går pulsen ned i en backe? Det kallas för nedförsbacke på ren Skånska!

Jag föreslår 73.692%