Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 13:04Håller lite med Ted, men tyckte det var gott om plats i mitt heat, hade ganska fritt vatten i Vanån, simmade bredvid mina vänner från VR, rätt kul. Jag navigerade, pinsamt nog lite fel då jag skulle svänga upp i Västerdalälven, fokuserade just då på rotat
Håller lite med Ted, men tyckte det var gott om plats i mitt heat, hade ganska fritt vatten i Vanån, simmade bredvid mina vänner från VR, rätt kul. Jag navigerade, pinsamt nog lite fel då jag skulle svänga upp i Västerdalälven, fokuserade just då på rotat
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 10:17Lena vi har nog lite delade meningar när det kommer till motions "tävlingar". Tror många med mig vill känna sig nöjda och få en bra tid både vad gäller Vansbro, Midnatsloppet eller andra tävlingar. Tyvärr är det allt för vanligt att folk överskattar sin e
Lena vi har nog lite delade meningar när det kommer till motions "tävlingar". Tror många med mig vill känna sig nöjda och få en bra tid både vad gäller Vansbro, Midnatsloppet eller andra tävlingar. Tyvärr är det allt för vanligt att folk överskattar sin e
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 15:30Jag kan tycka att på just Vansbrosimmet, där man inte har någon chans att simma in ordentligt, är det klokt att börja med lite tantsim fram till första kröken ungefär.
Jag kan tycka att på just Vansbrosimmet, där man inte har någon chans att simma in ordentligt, är det klokt att börja med lite tantsim fram till första kröken ungefär.
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 00:24Höll mig långt till vänster i starten och tog det rätt lugnt den där första hetsiga biten fram till man svänger in i Vanån så att säga. Sen höll jag mig till vänster hela tiden fram till Västerdalälven och det fungerade rätt bra tyckte jag. Eftersom jag b
Höll mig långt till vänster i starten och tog det rätt lugnt den där första hetsiga biten fram till man svänger in i Vanån så att säga. Sen höll jag mig till vänster hela tiden fram till Västerdalälven och det fungerade rätt bra tyckte jag. Eftersom jag b
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 22:53Strongt simmat, Adrian!
Riktigt kraftfullt av Anton Björck-Teuscher också 🙂
Fick lov att kolla på loppet igen
http://www.tv4play.se/program/sporten?video_id=2392241Såg mig själv simma in i repet strax innan första portalen :DHade inte så bra koll på
Strongt simmat, Adrian!
Riktigt kraftfullt av Anton Björck-Teuscher också 🙂
Fick lov att kolla på loppet igen
http://www.tv4play.se/program/sporten?video_id=2392241
Såg mig själv simma in i repet strax innan första portalen :DHade inte så bra koll på
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 15:53De flesta simskolor lär fortfarande ut bröstsim först. Det är om man går i babysim och fortsättning på babysim som de börjar med att crawla.
Det är ju tråkigt att folk ska behöva slåss i vattnet. Antar att det där med badmössan var ett skämt, men jag tyc
De flesta simskolor lär fortfarande ut bröstsim först. Det är om man går i babysim och fortsättning på babysim som de börjar med att crawla.
Det är ju tråkigt att folk ska behöva slåss i vattnet. Antar att det där med badmössan var ett skämt, men jag tyc
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 21:23Tackar Mikael, jag är nöjd över förväntan faktiskt. Först gången på några år men fjärde gången jag är med totalt och jag fortsätter att vara imponerad över att det är ett proffsigt arrangemang på de flesta punkter. För att vara så mycket folk flyter det (
Tackar Mikael, jag är nöjd över förväntan faktiskt. Först gången på några år men fjärde gången jag är med totalt och jag fortsätter att vara imponerad över att det är ett proffsigt arrangemang på de flesta punkter. För att vara så mycket folk flyter det (
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 22:05Nu är det ju så att Vansbrosimningen bjuder in både "elitsimmare och friskusar" på sin startsida. Jag förstår att snabba simmare vill ha bra tid. Och jag förstår att det kan vara bökigt att navigera mellan långsamma bröstsimmare. Fast det ingår ju i förut
Nu är det ju så att Vansbrosimningen bjuder in både "elitsimmare och friskusar" på sin startsida. Jag förstår att snabba simmare vill ha bra tid. Och jag förstår att det kan vara bökigt att navigera mellan långsamma bröstsimmare. Fast det ingår ju i förut
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 00:21Det samma gäller ju åt andra hållet också Lena. De som vill simma långsamt och ta en söndagstur i vattnet så att säga kan anmäla sig till senare startgrupper. Det är som du själv säger ett event för både den som vill göra så bra ifrån sig som möjligt och
Det samma gäller ju åt andra hållet också Lena. De som vill simma långsamt och ta en söndagstur i vattnet så att säga kan anmäla sig till senare startgrupper. Det är som du själv säger ett event för både den som vill göra så bra ifrån sig som möjligt och
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 11:14Oj, jag vill absolut inte låta som en lättkränkt surtant! Och jag var verkligen inte sur i vattnet, jag hade tvärtom en toppendag! Jag tyckte dock att en del uppförde sig trist, och ibland när de mosade förbi så hörde jag en del muttrande om det. Jag är h
Oj, jag vill absolut inte låta som en lättkränkt surtant! Och jag var verkligen inte sur i vattnet, jag hade tvärtom en toppendag! Jag tyckte dock att en del uppförde sig trist, och ibland när de mosade förbi så hörde jag en del muttrande om det. Jag är h