Quote from Fredrik Närenfors on 4 September 2008, 21:19Om du bor i de allra nyaste så bor vi ju mindre än 100 meter från varann. visst bor jag i de små smala. Kollar in en fotbollsmatch på gräsplan i detta nu. Men jag bor mer mot grusplanerna
Om du bor i de allra nyaste så bor vi ju mindre än 100 meter från varann. visst bor jag i de små smala. Kollar in en fotbollsmatch på gräsplan i detta nu. Men jag bor mer mot grusplanerna
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:37Ja jag bor i de nya så då är det riktigt nära. Är dock inte hemma, jobbar e del nere i Oskarshamn så jag sitter i skogen just i detta nu...
Då ses vi kanske snart, kommer hem i morgon.
Ja jag bor i de nya så då är det riktigt nära. Är dock inte hemma, jobbar e del nere i Oskarshamn så jag sitter i skogen just i detta nu...
Då ses vi kanske snart, kommer hem i morgon.
Quote from Fredrik Närenfors on 4 September 2008, 21:47Ja då kommer vi inte kunna undgå varann (H)
Ja då kommer vi inte kunna undgå varann (H)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:51Åh... Oskarshamn! Mitt ursprung. 🙂
Där har du ju mycket och vacker natur att röra dig i. Nu blev jag själv helt nostalgisk.
Åh... Oskarshamn! Mitt ursprung. 🙂
Där har du ju mycket och vacker natur att röra dig i. Nu blev jag själv helt nostalgisk.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:52Dödarhultaren var också en gubbe.
Dödarhultaren var också en gubbe.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:53Döderhultaren var en cool gubbe.
Döderhultaren var en cool gubbe.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:56Ja det är jätte fint här!
Bor i Misterhult när jag är här o jobbar på Äspö.
Äspö har nog den finaste utsikten siom en arbetsplats kan erbjuda. När man ser den o jag inte är nere en halv km under jord förståss...
Ja det är jätte fint här!
Bor i Misterhult när jag är här o jobbar på Äspö.
Äspö har nog den finaste utsikten siom en arbetsplats kan erbjuda. När man ser den o jag inte är nere en halv km under jord förståss...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 22:00Nu blir jag avundsjuk på riktigt. Min utsikt är en bakgård och ett hus och så får du ha Misterhults skärgård. Orättvist!
Nu blir jag avundsjuk på riktigt. Min utsikt är en bakgård och ett hus och så får du ha Misterhults skärgård. Orättvist!
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 22:06Jag ska njuta så det räcker åt dig oxå, jag lovar!!!
Jag ska njuta så det räcker åt dig oxå, jag lovar!!!
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:22Bästa svängen... Hökarängen 🙂
Bästa svängen... Hökarängen 🙂