Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 23:42Hagsätra, märkligt så många vi är som bor här..
nära Älvsjöskogen och inte långt från skidspåren i Lida.
Hagsätra, märkligt så många vi är som bor här..
nära Älvsjöskogen och inte långt från skidspåren i Lida.
Quote from Fredrik Närenfors on 6 September 2008, 00:07Vi får ha en egen träff. I fjol så hade vi faktiskt ett funbeat race nere på Hagsätra IP och grillafton efteråt på min veranda.
Vi får ha en egen träff. I fjol så hade vi faktiskt ett funbeat race nere på Hagsätra IP och grillafton efteråt på min veranda.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 00:19I am in !!
Eller "jag är på" som vi säger här på Ormkärrs-sidan.
I am in !!
Eller "jag är på" som vi säger här på Ormkärrs-sidan.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 19:48Jaaa Per vilken bra ide!!
Det måste vi ha igen så att jag kan vara med. Är det ok om jag tar cykeln??!!
Jaaa Per vilken bra ide!!
Det måste vi ha igen så att jag kan vara med. Är det ok om jag tar cykeln??!!
Quote from Fredrik Närenfors on 6 September 2008, 23:35Klart du kan ta cykeln. Tror man kan cykla runt utanför banan.
Vi kanske skulle göra nåt faktiskt. Det var kul och brukar locka andra än Hagsätringar också.
En helg brukar vara svårt att få loss alla samtidigt och vardagskvällarna börjar bli mörka. Å an
Klart du kan ta cykeln. Tror man kan cykla runt utanför banan.
Vi kanske skulle göra nåt faktiskt. Det var kul och brukar locka andra än Hagsätringar också.
En helg brukar vara svårt att få loss alla samtidigt och vardagskvällarna börjar bli mörka. Å an
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 08:14snart, jag är fortfarande riktigtförkyld men det spelar ingen roll om ett par veckor kankse...
snart, jag är fortfarande riktigtförkyld men det spelar ingen roll om ett par veckor kankse...
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:43Viksjö strax nordväst om sthlm
precis brevid stigarna 🙂
Viksjö strax nordväst om sthlm
precis brevid stigarna 🙂
Quote from Jan Lundquist on 7 September 2008, 15:50Fixar ni en helg så kommer jag jättegärna, bara det inte blir någon av de två kommande!
(13/9 eller 20-21/9)
Fixar ni en helg så kommer jag jättegärna, bara det inte blir någon av de två kommande!
(13/9 eller 20-21/9)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 22:55Straxt utanför Uppsala i skogen...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hammarskog
Straxt utanför Uppsala i skogen...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:26jag är på om det är rätt helg...
jag är på om det är rätt helg...