Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 15:47Hehe, trampade tydligen i klaveret igen, tack för varningen David 😉
Hehe, trampade tydligen i klaveret igen, tack för varningen David 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 15:48David -> HåkanZ...lågt blodsocker (#)
David -> HåkanZ...lågt blodsocker (#)
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 15:57Hyfsad räddning Håkan Z, men nu pratar jag inte skånska och jag är inte från Malmö!
Kanske funkar den för Julia. 😉
Hyfsad räddning Håkan Z, men nu pratar jag inte skånska och jag är inte från Malmö!
Kanske funkar den för Julia. 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 15:58Det är lugnt Anna, du är söt ändå 😉
Det är lugnt Anna, du är söt ändå 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 16:29Jag tycker mer om denna
http://www.youtube.com/watch?v=tfD70xoicVw&feature=related
höhöh, så löjlig.
Jag tycker mer om denna
http://www.youtube.com/watch?v=tfD70xoicVw&feature=related
höhöh, så löjlig.
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 17:11Rickard. Du kan väl ta den där sulkyn o trava hit då??? Jag vet hur man håller i tömmarna... (H)
Rickard. Du kan väl ta den där sulkyn o trava hit då??? Jag vet hur man håller i tömmarna... (H)
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 18:17Oh... nu blev det helt rätt Håkan. (H:)
Oh... nu blev det helt rätt Håkan. (H:)
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 18:19Jaha..här kommer ett seriöst inlägg (med högerdojjan).
Jag bor i Vällingby....jo det heter faktiskt så! Vänliga Vällingby!
Någon i min närhet tro?
Västra Stockholm alltstå...
Jaha..här kommer ett seriöst inlägg (med högerdojjan).
Jag bor i Vällingby....jo det heter faktiskt så! Vänliga Vällingby!
Någon i min närhet tro?
Västra Stockholm alltstå...
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 18:27Mitt inlägg va jätteseriöst! Det va längesen jag såg en så vacker karl förspänd o klar...
Mitt inlägg va jätteseriöst! Det va längesen jag såg en så vacker karl förspänd o klar...
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 19:02Klart det var seriöst..men det har ju en viss tendens till att spåra ur. Vilket iof jag gör med det mesta jag startar med i livet, så spåra på bara!!!!!!!
Annars då? Ingen som ska åka med Galaxy på fredag kväll?
Jag tänkte köra ett stenhårt träningspass
Klart det var seriöst..men det har ju en viss tendens till att spåra ur. Vilket iof jag gör med det mesta jag startar med i livet, så spåra på bara!!!!!!!
Annars då? Ingen som ska åka med Galaxy på fredag kväll?
Jag tänkte köra ett stenhårt träningspass