Quote from Torbjörn Ohlsson on 15 September 2008, 20:07En cykelrunda är man alltid på!
tyvärr har jag helt lagt ner cyklingen (måste komma igång igen)....
En dejt är man också alltid på.......
En cykelrunda är man alltid på!
tyvärr har jag helt lagt ner cyklingen (måste komma igång igen)....
En dejt är man också alltid på.......
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 20:36Tar mig nog ett tag till stan om jag bara springer 40-60 km om dagen från lomma Carina...inte säkert det är så många hästkrafter kvar sen 😉
Tar mig nog ett tag till stan om jag bara springer 40-60 km om dagen från lomma Carina...inte säkert det är så många hästkrafter kvar sen 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 21:14Efter några år i hästbranchen så kan jag de flesta kurer för att få fart på en stel gammal kuse 😉
Efter några år i hästbranchen så kan jag de flesta kurer för att få fart på en stel gammal kuse 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 21:15Stefan: det finns något som heter "functional moves". Kanske kan passa efter lite bärsärkagång på båten?
Stefan: det finns något som heter "functional moves". Kanske kan passa efter lite bärsärkagång på båten?
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 12:11🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 23:02Göteborg, men ursprungligen från Skövde 🙂
Göteborg, men ursprungligen från Skövde 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 11:16Var är alla Masar och Kullor???
/Vikarbyn (rätt vik av Siljan...)
Var är alla Masar och Kullor???
/Vikarbyn (rätt vik av Siljan...)
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 13:49Både mamma och pappa är från Dalarna 😛 jag har bott där också, bara det att jag bor inte där nu 😛
Både mamma och pappa är från Dalarna 😛 jag har bott där också, bara det att jag bor inte där nu 😛
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 22:02Marie sänder du radio?
För ungefär tusen år sen kände jag en kompis kompis som sände piratradio och blev jagad av Televerket Radio, det var tider det.
Marie sänder du radio?
För ungefär tusen år sen kände jag en kompis kompis som sände piratradio och blev jagad av Televerket Radio, det var tider det.
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 21:25Är också ursprungligen från Dalarna. Sen sålde morsan bokhyllan, drog till Kreta och träffade sitt livs kärlek och drog med mig och Lillebror till Gotland.
Hennes stora kärlek vissnade, hon flyttade av ön igen men kvar blev jag.
På denna vackra - men all
Är också ursprungligen från Dalarna. Sen sålde morsan bokhyllan, drog till Kreta och träffade sitt livs kärlek och drog med mig och Lillebror till Gotland.
Hennes stora kärlek vissnade, hon flyttade av ön igen men kvar blev jag.
På denna vackra - men all