Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2008, 15:59Nickspåret ligger i Solna/Sundbyberg. Sicklaskiftet i Nacka, på gränsen till Stockholm.
Nickspåret ligger i Solna/Sundbyberg. Sicklaskiftet i Nacka, på gränsen till Stockholm.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 21:59det blev visst en trippel
det blev visst en trippel
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 22:00jo det förstod till och med jag 😉
men ska de bygga borta Nick-spåret?
jo det förstod till och med jag 😉
men ska de bygga borta Nick-spåret?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 22:01dubbelpost
dubbelpost
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 22:32Det ska byggas något värmeverk. Har inte kollat alla detaljplanen, men håller tummarna att NICK klarar sig.
Det ska byggas något värmeverk. Har inte kollat alla detaljplanen, men håller tummarna att NICK klarar sig.
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 12:24Norrlands huvudstad......Sundsvall (t+)
Norrlands huvudstad......Sundsvall (t+)
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 14:16Lund. Här ska man akta sig för cyklar, om man går, för gångtrafikanter om man cyklar. För att inte tala om bussar och taxi. Har överlevt 9 år i denna stad, tänker klara en faslig massa till.
Lund. Här ska man akta sig för cyklar, om man går, för gångtrafikanter om man cyklar. För att inte tala om bussar och taxi. Har överlevt 9 år i denna stad, tänker klara en faslig massa till.
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 19:52Södertälje, tyvärr.
Södertälje, tyvärr.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 21:50Jag finns i Nynäshamn. Är väl inte favoritstället på jorden men jag får väl se det lika positivt som sonen när vi flyttade 1,5 mil för att hamna i Nynäs:
- Pappa det här blir jättebra, vi får nära till allt jag gillar, bowlinghallen, cafeèt, chokladhuset,
Jag finns i Nynäshamn. Är väl inte favoritstället på jorden men jag får väl se det lika positivt som sonen när vi flyttade 1,5 mil för att hamna i Nynäs:
- Pappa det här blir jättebra, vi får nära till allt jag gillar, bowlinghallen, cafeèt, chokladhuset,
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 22:15C_H_O_K_L_A_D_H_U_S (H:) (H:) (H:) (H:)
När kan jag flytta hem till er? (Ska bara på min fett% bmi hälsokollstjoho först imorgon - men efter det e jag redo!)
C_H_O_K_L_A_D_H_U_S (H:) (H:) (H:) (H:)
När kan jag flytta hem till er? (Ska bara på min fett% bmi hälsokollstjoho först imorgon - men efter det e jag redo!)