Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 22:21Du kan flytta in på lördag. Men lägg ett spår med brödsmulor så du hittar hem (känner mig som pompellipossa som lockar tjejer till chokladhuset). Här har man varit med på typ spraydate utan lycka och så var det så enkelt som att nämna chokladhuset. 😉
Du kan flytta in på lördag. Men lägg ett spår med brödsmulor så du hittar hem (känner mig som pompellipossa som lockar tjejer till chokladhuset). Här har man varit med på typ spraydate utan lycka och så var det så enkelt som att nämna chokladhuset. 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 22:24Men Carina, varför så blyg, subtil och diskret?! Tala ur skägget så vi förstår vad du vill! 🙂
Men Carina, varför så blyg, subtil och diskret?! Tala ur skägget så vi förstår vad du vill! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 22:31Äh, tänkte bara jag skulle distrahera dig länge nog så att jag fick ett litet försprång när det gäller att hinna till chokladhuset först! Fast då skulle jag ju kanske inte sitta kvar här och fortsätta svara på dina inlägg... Hmm, dags att fundera på en bä
Äh, tänkte bara jag skulle distrahera dig länge nog så att jag fick ett litet försprång när det gäller att hinna till chokladhuset först! Fast då skulle jag ju kanske inte sitta kvar här och fortsätta svara på dina inlägg... Hmm, dags att fundera på en bä
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 22:40Jahapp. Nu e det girlfight igen! Mycket choklad ligger i potten och så får man en karl på köpet...
Jahapp. Nu e det girlfight igen! Mycket choklad ligger i potten och så får man en karl på köpet...
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 23:17I like it a lot!
Och så sägs det att vägen till MANNENS hjärta går via magen.
I like it a lot!
Och så sägs det att vägen till MANNENS hjärta går via magen.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 23:19Det här handlar inte om magen, utan om survival of the sneakiest. Carina och Berit, medans ni har pratat har jag tagit mig ut till Nynäshamn. Patrik kommer få det dragit i sitt chokladhus ikväll...
Det här handlar inte om magen, utan om survival of the sneakiest. Carina och Berit, medans ni har pratat har jag tagit mig ut till Nynäshamn. Patrik kommer få det dragit i sitt chokladhus ikväll...
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 06:09Kom tillbaka innan jag bryter av dina vasalopps-skidor på mitten ditt lilla stycke! Grrrrr.
Kom tillbaka innan jag bryter av dina vasalopps-skidor på mitten ditt lilla stycke! Grrrrr.
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2008, 07:15Här går det hett till när man ligger och sover. Jises vad heta på gröten ni är tjejer.
Här går det hett till när man ligger och sover. Jises vad heta på gröten ni är tjejer.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 08:19Ja du minns väl hur det va när du hade varit på chokladmässan. Å hade du inte käkat upp chokladen själv så... (#)
Ja du minns väl hur det va när du hade varit på chokladmässan. Å hade du inte käkat upp chokladen själv så... (#)
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2008, 08:58Desto högre kakaohalt, desto bittrare eftersmak.
Desto högre kakaohalt, desto bittrare eftersmak.