Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:24Hur kan jag va säker på att det inte e DU som ropar???
Nänänäää vänta förresten det här är ju en saga det hör man ju. Choklad. I skafferiet. Oäten. Pah! Det kan inte va sant?
Hur kan jag va säker på att det inte e DU som ropar???
Nänänäää vänta förresten det här är ju en saga det hör man ju. Choklad. I skafferiet. Oäten. Pah! Det kan inte va sant?
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2008, 16:25Det kan du inte. En chansning du får ta. Tänk om hela jag är gjord i choklad? Med en smarrig likörfyllning!
Det kan du inte. En chansning du får ta. Tänk om hela jag är gjord i choklad? Med en smarrig likörfyllning!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:43Men allvarligt... här har man jobbat en hel dag, så snackar ni fortfarande choklad! Finns det nån över till mig eller ska jag tvingas attackera den 1,5 kg påse med M&Ms som ligger oöppnad i ett köksskåp? Påsen har legat där i ett par veckor nu, men jag ha
Men allvarligt... här har man jobbat en hel dag, så snackar ni fortfarande choklad! Finns det nån över till mig eller ska jag tvingas attackera den 1,5 kg påse med M&Ms som ligger oöppnad i ett köksskåp? Påsen har legat där i ett par veckor nu, men jag ha
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:43Hmmm, silvertejp? Tja, jag har hört om någon slags tejpvalla, det är väl ungefär samma sak. Se bara till att spänna tejpen hårt så de håller för hela tjejvasan, jag filéar fisken under tiden!
Hmmm, silvertejp? Tja, jag har hört om någon slags tejpvalla, det är väl ungefär samma sak. Se bara till att spänna tejpen hårt så de håller för hela tjejvasan, jag filéar fisken under tiden!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 18:351.5 kg M&M:s är ingen påse, det är en SÄCK!!! 😀
1.5 kg M&M:s är ingen påse, det är en SÄCK!!! 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 19:08He he, jodå det är en påse, bara lite större än de flesta godispåsar. Dessutom är det återförslutningsbar, så att man inte ska känna sig tvingad att äta upp hela på en gång. Det skulle bli rätt jobbigt, förresten, för jag är sån där som hivar upp en trave
He he, jodå det är en påse, bara lite större än de flesta godispåsar. Dessutom är det återförslutningsbar, så att man inte ska känna sig tvingad att äta upp hela på en gång. Det skulle bli rätt jobbigt, förresten, för jag är sån där som hivar upp en trave
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2008, 19:08M&M är inte choklad. Det är godis.
M&M är inte choklad. Det är godis.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 19:55Berit du är ju heltokig!
man ska ju inte äta högarna i storleksordning, man MÅSTE äta dem i färgskaleordning. Börjar med med mörka o sen ljusare.mkt galenskaper ska man höra innan öronen osv osv
Berit du är ju heltokig!
man ska ju inte äta högarna i storleksordning, man MÅSTE äta dem i färgskaleordning. Börjar med med mörka o sen ljusare.
mkt galenskaper ska man höra innan öronen osv osv
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 20:10Amäh!? Du käkar upp en hel färg först? Det borde ju strida mot termodynamikens lagar om entropi eller nåt åt det hållet... Straffbart borde det i alla fall vara.
Fast samtidigt kan jag förstå tanken, för nog sjuttsingen skulle jag börja med den mörkaste
Amäh!? Du käkar upp en hel färg först? Det borde ju strida mot termodynamikens lagar om entropi eller nåt åt det hållet... Straffbart borde det i alla fall vara.
Fast samtidigt kan jag förstå tanken, för nog sjuttsingen skulle jag börja med den mörkaste
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 20:29Vi får nog fortsätta med varsin godispåse 😉
snart lördag mums
Vi får nog fortsätta med varsin godispåse 😉
snart lördag mums