Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 22:36Känner jag måste öka på procenten för Norrbotten!
Piteå 🙂 (hemma är helt enkelt bäst!)
Känner jag måste öka på procenten för Norrbotten!
Piteå 🙂 (hemma är helt enkelt bäst!)
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 08:39Bor i Helsingborg, västkustens Pärla 😉
Bor i Helsingborg, västkustens Pärla 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:02Från Grästorp, men bor på Hisingen, Göteborg numera.
Från Grästorp, men bor på Hisingen, Göteborg numera.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:53Hässleholm i underbara Skåne
Hässleholm i underbara Skåne
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 13:12På vintern bor och jobbar jag i Tandådalen Sälen och på sommaren bor ja hemma i Eskilstuna
På vintern bor och jobbar jag i Tandådalen Sälen och på sommaren bor ja hemma i Eskilstuna
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 23:08Helsingborg...min gamla hemma stad...kom därfrån idag...härlig stad 😀
Helsingborg...min gamla hemma stad...kom därfrån idag...härlig stad 😀
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 07:31Magnus: Jag håller helt med dig. Jag har endast varit där två gånger och det på sommaren, men ack så vackert den staden är belägen. Men jag befarar att den inte är lika fin nu på vintern? 🙂
Magnus: Jag håller helt med dig. Jag har endast varit där två gånger och det på sommaren, men ack så vackert den staden är belägen. Men jag befarar att den inte är lika fin nu på vintern? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 07:53Magnus o Maja Ja e absolut en underbar stad både sommar- och vintertid. Men jag föredrar helt klart sommaren jag oxå då man kan sitta vid havet, gröningen el på nån av uteserveringarna o njuta av staden, kolla på folk eller ta båten över till Helsingör
Magnus o Maja Ja e absolut en underbar stad både sommar- och vintertid. Men jag föredrar helt klart sommaren jag oxå då man kan sitta vid havet, gröningen el på nån av uteserveringarna o njuta av staden, kolla på folk eller ta båten över till Helsingör
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 13:58Kanon....har ju en kund där...!
Kanon....har ju en kund där...!
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 16:04Men va bra nån affärslunch då....
Men va bra nån affärslunch då....