Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 20:25Är ganska nyinflyttad i Uppsala, efter diverse flyttar kors och tvärs över - och även en del utanför - Sverige.
Och älskar choklad... 🙂
Är ganska nyinflyttad i Uppsala, efter diverse flyttar kors och tvärs över - och även en del utanför - Sverige.
Och älskar choklad... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 15:39Bra Lisa G! Vi Norrbottningar är inte direkt överrepresenterade här...
Bra Lisa G! Vi Norrbottningar är inte direkt överrepresenterade här...
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 22:25Nej det verkar inte bättre än så... Men vi får väl hålla fanan högt istället då! 😀
Nej det verkar inte bättre än så... Men vi får väl hålla fanan högt istället då! 😀
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 17:25Linköping. Finns det fler springare här?
Iofs var jag i Sthlm i veckan och fick ett fint pass runt Söder och Gamla Stan. Där var det gott om juldagsflanörer. Många löpare också, och ett härligt väder!
Linköping. Finns det fler springare här?
Iofs var jag i Sthlm i veckan och fick ett fint pass runt Söder och Gamla Stan. Där var det gott om juldagsflanörer. Många löpare också, och ett härligt väder!
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 20:02Jag bor i Göteborg.
Jag bor i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 20:12Luleå! (H)
Tjena S-O, dig känner jag förstås igen från ett annat forum.och vi har ju t o m nästan delat bil en gång i vinter. 🙂
Luleå! (H)
Tjena S-O, dig känner jag förstås igen från ett annat forum.och vi har ju t o m nästan delat bil en gång i vinter. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 20:20Norrköping var det här 🙂
Norrköping var det här 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 20:24Halmstad
Halmstad
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 21:40Lerum
Lerum
Quote from Benny Eriksson on 29 March 2009, 21:41Örebro
Örebro