Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 21:54Alltså är det någon som har koll på vad som hände med Patrik och Sven Olof? De dränktes på nåt sätt i chokladvågen. Lever ni grabbar?
Alltså är det någon som har koll på vad som hände med Patrik och Sven Olof? De dränktes på nåt sätt i chokladvågen. Lever ni grabbar?
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 22:16Vad är M&M? Är det sådana där Nonstop?
Vad är M&M? Är det sådana där Nonstop?
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2008, 22:24M till höger och M till vänster:
BILD:http://adweek.blogs.com/photos/uncategorized/mm_1.jpg
M till höger och M till vänster:
BILD:http://adweek.blogs.com/photos/uncategorized/mm_1.jpg
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 22:27Luleå. Och det var på grund av chokladen jag hittade till den här tråden. (H:)
Luleå. Och det var på grund av chokladen jag hittade till den här tråden. (H:)
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 14:39I`m back. var tvungen att städa lite i huset innan alla ni chokladälskande damer dyker upp. 😉
I`m back. var tvungen att städa lite i huset innan alla ni chokladälskande damer dyker upp. 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 15:36Det här är verkligen en man som faller mig i smaken! Städar!! 😀
Det här är verkligen en man som faller mig i smaken! Städar!! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 14 November 2008, 15:41Är du hungrig Carina? Men tyvärr tror jag kannibalism är förbjudet.
Är du hungrig Carina? Men tyvärr tror jag kannibalism är förbjudet.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 15:49Nu ska du inte va så sotis för att jag har hittat den perfekta mannen!! Matar en med choklad medan han själv städar (t+)
Nu ska du inte va så sotis för att jag har hittat den perfekta mannen!! Matar en med choklad medan han själv städar (t+)
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 20:40Smålänning som flyttat till Stockholm, S:t Eriksplan. Tränar mest löpning och cykling just nu. Ska nog lägga in gym eller simning.
Smålänning som flyttat till Stockholm, S:t Eriksplan. Tränar mest löpning och cykling just nu. Ska nog lägga in gym eller simning.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 20:57Tobias vad är Nova-Pro för något?
Tobias vad är Nova-Pro för något?