Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 17:39Trollhättan..
Trollhättan..
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 21:05Älvängen 3 mil norr GBG 🙂
Älvängen 3 mil norr GBG 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 22:09Bor i Highvalley
Bor i Highvalley
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 23:22Bor i ett av Sundbybergs (förort till Stockholm) mindre fina kvarter.. 🙂 helt okej
Bor i ett av Sundbybergs (förort till Stockholm) mindre fina kvarter.. 🙂 helt okej
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 10:49Umeå =)
Umeå =)
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 22:09Jag bor i Jakobsberg utanför Stockholm.
Jag bor i Jakobsberg utanför Stockholm.
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 22:22Jag bor i Sickla, perfekt med massor med nackareservatet till vänster och stan till höger!
Man får nog passa på att njuta så länge det varar, bara en tidsfråga innan de smäller upp lägenheter på andra sidan sicklasjön.
Jag bor i Sickla, perfekt med massor med nackareservatet till vänster och stan till höger!
Man får nog passa på att njuta så länge det varar, bara en tidsfråga innan de smäller upp lägenheter på andra sidan sicklasjön.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 09:52Likadant i Ursviksskogen, frågan är hur länge spåren kommer att finnas kvar.. 🙁
Likadant i Ursviksskogen, frågan är hur länge spåren kommer att finnas kvar.. 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2008, 11:14Sicklaskiftet som ingår i reservatet är skövlat och det ska byggas motionsspår och cykelbanor. Stackarna i Sjöstaden ska kunna gå i skogen med finskorna...
Någon som missuppfattat det där med att vara ute i naturen.
jag bor 200 meter från självaste rese
Sicklaskiftet som ingår i reservatet är skövlat och det ska byggas motionsspår och cykelbanor. Stackarna i Sjöstaden ska kunna gå i skogen med finskorna...
Någon som missuppfattat det där med att vara ute i naturen.
jag bor 200 meter från självaste rese
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 15:48oj är det risk att Nick-spåret försvinner?
Jag som inte ens masat mig dig än.
oj är det risk att Nick-spåret försvinner?
Jag som inte ens masat mig dig än.