Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 20:04Idag kom jag cyklande på cykelväg på väg in mot Malmö. Framför mig cyklar tre tjejer i femtonårsåldern i bredd och tar upp hela banan. Först möter de en kille som måste ge sig ut i gräset. Varför de inte flyttade sig ? Jo tjejen som cyklade längst till vä
Idag kom jag cyklande på cykelväg på väg in mot Malmö. Framför mig cyklar tre tjejer i femtonårsåldern i bredd och tar upp hela banan. Först möter de en kille som måste ge sig ut i gräset. Varför de inte flyttade sig ? Jo tjejen som cyklade längst till vä
Quote from Fredric Lagerström on 11 July 2008, 21:0215 åriga tjejer "äger" världen. Men jag har helt klart noterat att det alltid är tjejer som talar i mobil och cyklar samtidigt. Det är ofta jag ser det. Hela tiden verkar dom prata i mobil.
15 åriga tjejer "äger" världen. Men jag har helt klart noterat att det alltid är tjejer som talar i mobil och cyklar samtidigt. Det är ofta jag ser det. Hela tiden verkar dom prata i mobil.
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 21:05Det är deras curlingföräldrar som har lärt dem det!
Det är deras curlingföräldrar som har lärt dem det!
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 13:15Peter , i landskrona så cykla vuxna i bredd med ,vad le man bli då ,de kan inte flytta sig heller ,j ag bruka säga, är ni inte flyttbara,fan vad sur dem blir hehe
Peter , i landskrona så cykla vuxna i bredd med ,vad le man bli då ,de kan inte flytta sig heller ,j ag bruka säga, är ni inte flyttbara,fan vad sur dem blir hehe