Quote from Fredric Lagerström on 2 July 2008, 12:03Här vill jag slå ett slag för 109an mellan bjuv och Malmö. Obefintlig väggren bitvis räfflat och tung hälsenetrafik. Enda ljuspunkten var Taggarp som bjöd på fina vyer.
Cyklade även på en del cykel-gångbanor i området. Särskilt minnesvärt var att luras ut
Här vill jag slå ett slag för 109an mellan bjuv och Malmö. Obefintlig väggren bitvis räfflat och tung hälsenetrafik. Enda ljuspunkten var Taggarp som bjöd på fina vyer.
Cyklade även på en del cykel-gångbanor i området. Särskilt minnesvärt var att luras ut
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 13:30Det finns bättre alternativ till 109:an.
Det finns bättre alternativ till 109:an.
Quote from Fredric Lagerström on 2 July 2008, 15:59De gör det. Men jag valde den eftersom den bjuder rakaste spåret mellan Ängelholm och Malmö.
De gör det. Men jag valde den eftersom den bjuder rakaste spåret mellan Ängelholm och Malmö.
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 16:09Kortaste vägen är troligtvis E 6:an
Kortaste vägen är troligtvis E 6:an
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 16:15Menar du inte 110:an och inte 109:an?
Menar du inte 110:an och inte 109:an?
Quote from Fredric Lagerström on 2 July 2008, 16:29Ja 110an och 109an var det. Ett kort stycke var det 1+2 väg, lite E6 känsla där.
Edit: 107 följt av 110 var det (f*n jag måste lära mej att kolla fakta)
Ja 110an och 109an var det. Ett kort stycke var det 1+2 väg, lite E6 känsla där.
Edit: 107 följt av 110 var det (f*n jag måste lära mej att kolla fakta)
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 18:37kalle jo här kör cyklisterna som dårar.
kalle jo här kör cyklisterna som dårar.
Quote from j sollerman on 2 July 2008, 21:25Vi cyklister tänker samma om er som går
Vi cyklister tänker samma om er som går
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 21:30har jag tid brukar jag bara stå stilla och låta dem gå in i framhjulet, leeee änglalikt och säga "hoppsan då" i en överdrivet vänlig ton samtidigt som jag tittar lite nyfiket på dem. Funkar alltid (H:) 😀
En stackars telning på 16-17 fick jag knacka på a
har jag tid brukar jag bara stå stilla och låta dem gå in i framhjulet, leeee änglalikt och säga "hoppsan då" i en överdrivet vänlig ton samtidigt som jag tittar lite nyfiket på dem. Funkar alltid (H:) 😀
En stackars telning på 16-17 fick jag knacka på a
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 21:35kalle, jag går aldrig ,jag cyklar 🙂 jag är till och med så noga att jag dra cykeln över övergångställe
kalle, jag går aldrig ,jag cyklar 🙂 jag är till och med så noga att jag dra cykeln över övergångställe