Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 09:48Stolpskotten som skiter i resten av världen och lallar runt på cykelbanor borde få ett trevligt samtal med dig, Linus.
Du kan på ett trevligt o pedagogiskt sätt förklara varför de inte ska yra runt på cykelbanorna.
Jag ska köra till Lund-Staffanstorp någ
Stolpskotten som skiter i resten av världen och lallar runt på cykelbanor borde få ett trevligt samtal med dig, Linus.
Du kan på ett trevligt o pedagogiskt sätt förklara varför de inte ska yra runt på cykelbanorna.
Jag ska köra till Lund-Staffanstorp någ
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 09:49Aha, där ser man... svårt att läsa mellan raderna ibland. Ett 😉 skulle gjort det tydligt...
Aha, där ser man... svårt att läsa mellan raderna ibland. Ett 😉 skulle gjort det tydligt...
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 09:54Jag tycker att din sura smiley behöver en liten uppsträckning och eftersom du kan vara pappaledig så borde du vara trafikpolis på cykelbanorna i Lund (ja, med barnvagn)!
Jag tycker att din sura smiley behöver en liten uppsträckning och eftersom du kan vara pappaledig så borde du vara trafikpolis på cykelbanorna i Lund (ja, med barnvagn)!
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 10:00"Jag ska köra till Lund-Staffanstorp någon dag så du kan lösa trafiksitutionen innan jag kommer ner."
Det är väldigt lite gångtrafikanter på 108:an vilket är vägen jag skulle tagit om jag skulle cyklat från Lund till Staffanstorp ...
... Vad jag menar m
"Jag ska köra till Lund-Staffanstorp någon dag så du kan lösa trafiksitutionen innan jag kommer ner."
Det är väldigt lite gångtrafikanter på 108:an vilket är vägen jag skulle tagit om jag skulle cyklat från Lund till Staffanstorp ...
... Vad jag menar m
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 10:02:@ (#) 🙁 🙂 😀 ... så, bättre? 😉
:@ (#) 🙁 🙂 😀 ... så, bättre? 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 10:04Nu är det mycket bättre!
Nu är det mycket bättre!
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 10:07Jag ska köra till Lund och sedan Staffanstorp med påföljd att jag kör igenom Lund med paus på Cykel city så man orkar köra vidare.
Jag ska köra till Lund och sedan Staffanstorp med påföljd att jag kör igenom Lund med paus på Cykel city så man orkar köra vidare.
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 10:38Våga vägra smileys.
Våga vägra smileys.
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 10:59linus och david ni kan hålla reda på cyklisterna i landskrona istället
linus och david ni kan hålla reda på cyklisterna i landskrona istället
Quote from j sollerman on 2 July 2008, 11:27varför?
varför?