Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVardags-cyklister...
You need to log in to create posts and topics.

Thomas: Nej, du gjorde helt rätt. Om man är så dålig på inlines att man ramlar när någon vill köra om så får man se till att ha lämpliga skydd så att man inte gör sig illa.

Thomas, jag tycker med att du gjorde helt rätt, jag kan inte åka inlines för jag ha så dålig balans,men jag gav mig på de förr,men inte längre

björn,jag plinga på folk ibland,men inte hela tiden,men ibland blir jag så irriterad när folk cykla i bredden 3 styckna då plingaj ag

Det du beskriver är så vanligt. Jag tycker absolut inte du har gjort något fel. Verkligen inte.

Det är som du gjorde man bör göra tycker jag. Rullar man runt på allmän plats måste man förstå att andra kan dyka upp.

inlinesåkare har samma regler som cyklister nu

Tack, tänkte väl att jag gjorde som jag borde...

Han hade för övrigt inga skydd förutom hjälm, skrapsår fick han men jag vet inte hur mycket. Ett ögonblick funderade jag faktiskt om det var en annan funbeatare jag skrämt i backen 🙁

thomas hhehe vem vet han kanske finns här med.

Björn: Klock-ren 😉 (t+)

Rapport från verkliga livet: I morse cyklade jag till jobbet, rätt långt till höger på en GC-väg och blev omkörd på höger sida av en ung pojkvasker på cykel. Det var inte särkskilt dramatiskt eller livshotande eller så, men jag undrar bara varför? Han var